נמאס לי כבר שהם לא סומכים עליי!!
לא משנה מה זה
הם לא סומכים עליי!
לא משנה כמה אני מוכיחה להם
זה לא יעזור!
נמאס לי כבר מהם!!!
במקום לתמוך בי כל הזמן
ולהגיד שאני מסוגלת
הם אומרים לי
לא את לא יכולה לבד!
את לא יכולה זה
ולא יכולה ככה!!
כמה כבר אפשר לסבול את זה?
-פריקה-
אני בטוחה שזה רק מאהבה
ומכוונה טובה... זאת רק דאגה
אל תקחי את זה ככה
תדברי איתם על זה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אבל זה כבר כל כך מעצבן
רציתי לקלח ת'כלבה שלי
ואבא שלי אומר לי
"את לא יכולה לבד,
היא תברח לך
את לא תצליחי!"
אמרתי לו אני כן אצליח
ואז הוא נסע לברית
קראתי לכלבה שלי
והתחלתי לקלח אותה
נכון בהתחלה היא פחדה לא רצתה
אבל היא הייתה דיי רגועה
יחסית לכל הפעמים שאנחנו מקלחים אותה ביחד
היא נסתה לברוח כמה פעמים
אבל בסוף היא לא ברחה
ואז כבר כשהתחלתי לשטוף אותה מהשמפו
הצינור נפתח שם
וכשבאתי להכניס אותו
אז היא הלכה
ואז הלכתי לקרוא לה
אז סבתא שלי יוצאת אלי
עושה לי
"מה את מקלחת אותה?
את לא יכולה לבד!
תחכי לאבא שיעזור לך!"
ועובדה אני כן הצלחתי בהתחלה
עם הצינור הדפוק הזה לא היה עושה לי בעיות הייתי מסיימת
בסדר מאמי קורה שלא הולך
היא לא הייתה צריכה לכעוס
אבל עדיין זה רק מדאגה וכי
היא רצתה שתהיה לך עזרה
סך הכל היא רוצה רק לטובתך
וגם אבא שלך אף אחד לא עושה לך רע בכוונה
תדברי איתם על זה תגידי להם מה את מרגישה
אוהבת אותך ואל תהיי עצובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את תמיד מצליחה לגרום לי לחייך!!
אוהבת המוןןן
ותודה😊
אל תהיי עצובה את מדהימה
באמת לא מגיע לך העצב הזה
את יודעת שאת יכולה וזה מה שחשוב
עם הזמן הם יקבלו את זה שאת
בוגרת מספיק גם לעשות דברים לבד😊
אוהבת המון ותמיד פה בשבילך
שולחת לך חיבוק ענקי ואין בעד מה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טוניטה?
סך הכול רוצים שיהיה לך טוב!
הכול מדאגה!
פוחדים עלייך!
לא חבל שמקסימה כמוך תיפגע?.. 😊
אל תדאגי מאמי
הם בכלל לא חושבים על לפגוע בך,
הכוונה שלהם זה שלא תעשי משו לבד
כדי שלא יקרה משו רע,או פגיעה מסוימת!
תחיכי מתוקה
סך הכול כולם אוהבים אותך!
אוהבת אותך מלא מלא3>
מורני ורגינוש??
אוהבת מלאמלאמלאמלאמלא
תודה על הכלל!!
מואהה