אתה פשוט בנאדם רע.
בנאדם מגעיל..
אני כ"כ שונאת אותך
פגעת בי כ"כ
הרסת אותי
אני לא מאמינה שסיפרתי להם את זה אתמול, בחיים לא הוצאתי מילה על זהה
זה כבר 15 שנה לא יצא ממני!
😢
אני ניזכרת ובאלי לבכות!
אני שונאת תרגעים האלה שעברו עלייייייייי, שונאתתת:'(
*פריקה*
אל תנסו להבין
אני לא יודעת על מה מדובר
לא הבנתי כלום את האמת
אז רק תדעי שאני אוהבת אותך
ותמיד פה בשבילך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נשמה שליי מה עובר עלייך
את חייבת להוציא את זה
אני לא יכולה לראות אותך ככה
זה שובר אותי!!!
דברי איתי אם בא לך!
יהיה בסדר יפתי
אוהבת אותךךךך
QUOTE (limaori @ 23/07/2007) נשמה שליי מה עובר עלייך
את חייבת להוציא את זה
אני לא יכולה לראות אותך ככה
זה שובר אותי!!!
דברי איתי אם בא לך!
יהיה בסדר יפתי
אוהבת אותךךךך
מאמי מה יש לך?
דבריייי איתי דחוףףףף
חולה עלייך ותני חיוך 😊
בר?
יפה שלי?
זה לא טוב לשתוק
כל הכבוד שסיפרת
אני יודעת קשה לספר דברים שאת מרגישה,דברים שפוגעים בך
אבל את פשוט ג-י-ב-ו-ר-ה!!!..אין מילים לתאר את זה ,כל הכבוד!
אני גאה בך כל-כך!..
וטוב שעשית ככה
כמה שקשה לך עכשיו עם זה,כמה שקשה לך ברגעים האלה!
את צריכה להודות בזה,
שהצלחת לספר דברים שהיה לך קשה איתם
וזה מעולה,באמת!..
כי לא טוב להחזיק דברים בבטן זה פשוט הורס אותך לאט לאט
את מקסימה יפה שלי,מדהימה
עם חיוך כובש!..(= פשוט מותק!..(= (כמו שאחותי אמרה 😛
אז מאמי,
כל הכבוד לך טוב שסיפרת אחרי 15 שנה
כל תבכי נסיכה,כי כל מה שאמרת,דיברת,הוצאת מהפה,
זה בסדר,כי קשה ככה להחזיק הכול
ותזכרי שאני אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא
אוהבת מוןןןןןןןןן
ח-י-ב-ו-ק
QUOTE (נאפי @ 23/07/2007) אני לא יודעת על מה מדובר
לא הבנתי כלום את האמת
אז רק תדעי שאני אוהבת אותך
ותמיד פה בשבילך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מואההה
😢
אמרתיי, אל תנסו אפילו להבין.. כי לא תצליחו..
תודה, אוהבת אתכן