jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
יאווו
מאמי
לאלאלאלא זה לא יקרה
חס וחסה
תחייכי
מה קרה?
מי עיצבן אותך יקבל ממני מכות (:
לאב אותך3>
הוא לא נעלם הוא עדיין שם
רק תתני לו לצאת
משהו אחד חרא שקרה לא
מוחק את כל הטוב שהיה
נכון זה מבאס כואב ומאכזב
אבל צריך להסתכל גם על הטוב
וגם על הרע ולא לראות רק שחור ישר
כשמשהו לא הולך
מי שמעצבן אותך דברי איתו על זה
אוהבת אותך מאמי שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי בגלל כמה דברים מסוימים אל תתני להם להרוס
לך את האווושר שלך!
תלחמי על מה שמגיע לך ואל תתני לאף אחד לקחת לך אותו!!
אוהבת אותתתתתך
QUOTE (נאפי @ 22/07/2007) הוא לא נעלם הוא עדיין שם
רק תתני לו לצאת
משהו אחד חרא שקרה לא
מוחק את כל הטוב שהיה
נכון זה מבאס כואב ומאכזב
אבל צריך להסתכל גם על הטוב
וגם על הרע ולא לראות רק שחור ישר
כשמשהו לא הולך
מי שמעצבן אותך דברי איתו על זה
אוהבת אותך מאמי שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם מורני..
ליפז אני אוהבת אותך מתוקה
יהיה טוב בעזרת השם !!
מההההההההההההההה
המשוגעת שלייי עצובההה
אוווווו לא לא לאאא
ממש לאאאא
אחרי השמחה הגדולה את תתני לזה להרוס
נראההההההההההה לךךך?!?!?
משוגעת יפה שליייי דברי איתי
אני אשמח אותך חחחחחחחחחחחחח
בקשהה אל תהיי עצובהה
לא יכולה לראות אותך ככה!!!!
רק חיוך מובן!??!?!?
אוהבת אותךךך קטנה שלייי
QUOTE (נאפי @ 22/07/2007) הוא לא נעלם הוא עדיין שם
רק תתני לו לצאת
משהו אחד חרא שקרה לא
מוחק את כל הטוב שהיה
נכון זה מבאס כואב ומאכזב
אבל צריך להסתכל גם על הטוב
וגם על הרע ולא לראות רק שחור ישר
כשמשהו לא הולך
מי שמעצבן אותך דברי איתו על זה
אוהבת אותך מאמי שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוהבת אותך המוןן