פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש כהמשך לאשכול הקודם שפתחתי......

כהמשך לאשכול הקודם שפתחתי...

✍️ טליוש_המאמוש 📅 23/07/2007 01:57 👁️ 263 צפיות 💬 7 הודעות
חזרתי.
ואני כותבת יותר בשביל לפרוק מאשר כי אני חושבת שזה יעניין פה מישהו 😕

אז הסתכלתי עליו היום ובזמן שהוא דיבר ודיבר ודיבר [לא אליי ישירות אבל כן עם רמזים מכוונים אליי שהרוב שמו לב אליהם] ובאמת ניסיתי להבין מה אני מוצאת בו,מה יש בו שכ"כ מושך אותי,שלא נותן לי להמשיך הלאה.. ולא אני עדיין לא יודעת מה זה אבל אני יודעת שהאהבה רק גדלה מיום ליום,הגעגוע רק מגביר את האהבה שלי לא מחליש אותה, הסתכלתי אליו והלב שלי דפק כ"כ מהררררר,הרגשה של מן חולשה כזאת בכל הגוף,רעד, כשהוא מסתכל עליי,מחייך אני לא מצליחה לעצור את החיוך שנמרח לי על הפרצוף,חיוך מטומטם כזה,בלתי נמנע.
אז כן קיבלתי התעלמות לפנים כמו שתיארתי לעצמי,וכן יצאתי משם מבואסת שחבל על הזמן אבל חשבתי על זה אח"כ ונזכרתי שהוא תמיד היה כזה,גם כשהיינו ביחד,נזכרתי במשפט שהוא אמר לי קצת לפני הפרידה- "יהיה לך קשה להכיר אותי באמת,אני לא אחד שמראה רגשות" ועכשיו זה הרבה יותר פשוט לי לחשוב שהוא אוהב אותי אבל לא מראה...כי הוא כזה. מאשר לחשוב שהוא פשוט כבר לא אוהב אותי. או שאולי הוא בעצם אף פעם לא אהב..לא יודעת כבר
אבל אני לא רוצה לבחור בדרך הפשוטה. אני רוצה את האמת,בלי לשקר לעצמי.
אבל זה קשה כשאני מסתכלת עליו ומרגישה שמשהו בעיניים שלו נוצץ כשהוא מסתכל עליי,
שהוא לא מדבר אליי כמו לכולם,לא טיבעי אליי כמו לכולם..אבל תמיד כשהמחשבות האלה עולות אני דואגת לסלק אותם,לשכנע את עצמי שזה הדמיון שלי,להבין שאני טועה לפני שאני יתאכזב,שוב.ואולי בעצם הוא לא יכול להיות אליי כמו לכולם..אולי זה שהיינו ביחד זה מן מחסום כזה בינינו ולאו דווקא אהבה..מצידו כמובן.
וזה קשה כשהחברות מנסות לשכנע אותי שרואים עליו שהוא אוהב אותי,רואים עלייו...איך לעזאזל הם יכולות לראות עליו?!הם קולטות את המבטים,את ה"רמזים" בינו לבין חברים שלו,קריצות,ניצוץ בעיניים. ואני?! לא יכולה לסמוך עליהם, לא כי הם ישקרו לי אלא כי הם פשוט לא אובייקטביות,הם אוהבות אותי ורואות מה שהם רוצות לראות,מה שישמח אותי, לפעמים אני חושבת אולי כל זה פשוט ניסיון לעודד אותי...ואני מבקשת שיפסיקו עם זה,שיפסיקו להשלות אותי סתם והם מתעקשות שזה אמיתי,שהם רואות ומרגישות את זה,והעקשנות הזאת שלהם...גורמת לחשוב. ואז שוב מנסה לסלק את המחשבות ולא תמיד מצליחה.
ועכשיו?! אני פה, לא מבינה כלום,מבולבלת יותר ממה שהייתי לפני,לא יודעת מה הוא חושב, מה הוא מרגיש כי המילים אומרות לא והעיניים אומרות כן
והמשפט- "מילים?!יכולות לשקר,מבטים?!לעולם לא" פתאום נהיה כ"כ נכון אליי ולא יודעת מה לחשוב.אני רואה לו בעיניים שעדיין נשאר משהו,שלא הכל נעלם,שלא הכל נהרס
ואני לא היחידה שרואה את זה,יש עוד שטוענים את זה.אבל שוב...לא אובייקטיבים.
אז למה אני צריכה להקשיב? למילים או למבטים?למי מהם להאמין?

ומחר אני צריכה לראות אותו שוב,כנראה עם פחות אנשים הפעם
ואני לא יודעת איך להתנהג כבר,
כי חלק אומרים לי להראות לו שאני אוהבת אותו,להפסיק לשחק אותה וככה אולי לתת לו את הדחיפה להגיד לי מה הוא מרגיש...אם בכלל הוא מרגיש...
וחלק אומרים להתעלם,ככה שיבין מה הוא מפסיד ויתחרט.
ואני?!כבר לא יודעת,לא מבינה,רק חושבת,וחושבת וחושבות וחושבת
אבל לא מגיעה לשום מסקנה.

אז היו לי תוכניות,נכון.והם לא יצאו לפועל ולא יודעת אם ייצאו...
פשוט לא יודעת כלום.
אני אגיד לך משהו קצר וקולע לדעתי...
זה שהוא ביישן ולא מראה רגשות
לא אומר שהוא לא אוהב.
זה רק מראה שיש סיכוי גדול שהוא
אוהב אותך אבל פשוט לא אומר.
את בעצמך כתבת שמילים יכולות לשקר
אבל מבטים לא כי העיניים זה הדבר הכי כנה וטהור בעולם
ככה שמה שיש לי להגיד לך זה שהחברות שלך
אולי לא טועות וכנראה את זאת שטועה בגלל החשש
הזה שהוא לא מראה כ"כ רגשות...
אבל אולי הוא כן אוהב!
בהצלחה מאמי אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מתוקה
אבל העניין הוא שהוא לא ביישן,ממש ממש לאאא
הוא פשוט אחד שיודע להסתיר רגשות,
כשהוא רוצה הוא יודע להראות.

אבל עדיין הוא מנסה להראות לי שהוא לא שם עליי
ואם הוא אוהב אותי אני לא מוצאת לזה שום סיבה..

QUOTE (נאפי @ 22/07/2007) אני אגיד לך משהו קצר וקולע לדעתי...
זה שהוא ביישן ולא מראה רגשות
לא אומר שהוא לא אוהב.
זה רק מראה שיש סיכוי גדול שהוא
אוהב אותך אבל פשוט לא אומר.
את בעצמך כתבת שמילים יכולות לשקר
אבל מבטים לא כי העיניים זה הדבר הכי כנה וטהור בעולם
ככה שמה שיש לי להגיד לך זה שהחברות שלך
אולי לא טועות וכנראה את זאת שטועה בגלל החשש
הזה שהוא לא מראה כ"כ רגשות...
אבל אולי הוא כן אוהב!
בהצלחה מאמי אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם נאפייי
QUOTE (נאפי @ 23/07/2007) אני אגיד לך משהו קצר וקולע לדעתי...
זה שהוא ביישן ולא מראה רגשות
לא אומר שהוא לא אוהב.
זה רק מראה שיש סיכוי גדול שהוא
אוהב אותך אבל פשוט לא אומר.
את בעצמך כתבת שמילים יכולות לשקר
אבל מבטים לא כי העיניים זה הדבר הכי כנה וטהור בעולם
ככה שמה שיש לי להגיד לך זה שהחברות שלך
אולי לא טועות וכנראה את זאת שטועה בגלל החשש
הזה שהוא לא מראה כ"כ רגשות...
אבל אולי הוא כן אוהב!
בהצלחה מאמי אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
יש ועוד איך סיבה
לא כל מי שאוהב בא ומפגין את זה
וסתם דוגמא זה מה שאת עושה איתו עכשיו לא?!
את מסתירה ממנו לא?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אז מה להמשיך להשלות את עצמי שהוא אוהב?
הוא הרי אמר שהוא לא.

במה זה עוזר לי אפילווווו אם הוא כן אוהב אם אנחנו לא ביחד?
אין גם טעם לדבר איתו הוא הרי אמר לי כבר מה הוא חושב...
אני לא מכירה את הסיפור אבל אני באמת חושבת שמבט לא יכול לשקר..
לאנשים קשה לפעמים להביע רגשות בלי קשר לאם הם ביישנים או לא..
אני חושבת שאת צריכה לדבר איתו.. את צריכה ליצור מצב ששניכם לבד ולדבר איתו..אם באותב שיחה תרגישי שכן משהו בעניים שלו מראים שהוא אוהב אותך תעלי את זה בשיחה..
לא משנה מה תיהיה התשובה(ואני מקווה שזה יהיה שכן) זה יעזור לך את לא תיהי כזו מבולבלת...
ותמיד תסתכלי לו בעניים תמיד כדי להיות בטוחה שגם הפעם הפה לא אומר משהו אחד והלב מרגיש דבר אחר..
בהצלחה מאמי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך