נפלתי עכשיו מהספה..
על הרגליים😢
וכל הברכיים שלי אדווווווומות😢
אמא'לה זה כל כך כואב
שמתי קרחחחח
וזה שורףףףףף😢
לא כיף לי😢
חחחחחח מה?
איך לעזאזל זה קרה?!
איזה קרוועה את שתהיי בריאה ...
החלמה מהירה(:
קוקי שלי?
תרגישי טוב!
יש משחות מסוימות לשיכוח כאבים
קרח לא הכי עוזר האמת,
אוהבת אותך!
חחח אל תשאלללי נופרי...
😁
רגיי אינלי נראלי \ =
לאדעת
אוףףף
חחחחח יהיה טוב ( :
חחחח
שתיהיי בריאהה😊
תנוחי קצת
יעבור
אוהבת מלאאאא
מה זה אל תשאלי?
ספרי,ספרי 😊
חחחחח
תרגישי טוב יא אבוקדה 3>
יא מאמי חחחחחח.. 😮
יהיה טוב חח. 😊
תרגישי טוב מאמי. 😛
אוחחחח איזה כואב זה זה כמו לקבל מכה במרפק ביד אוייי כאבים מכוכב אחר!@
חח תרגישי טובבבבבבבבבבבבב:]
מור'צי 😊
חחחח יוואו באמת איך עשית את זה?
תרגישי טוב בובה (:
QUOTE (טוניטה @ 22/07/2007) חחחח
שתיהיי בריאהה😊
תנוחי קצת
יעבור
אוהבת מלאאאא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח איך אני מכירה את המצבים האלווו
כל יום אני נתקעת או נופלתתת
מקווה שעבר לך יפתייי😊
QUOTE (limaori @ 23/07/2007) חחח איך אני מכירה את המצבים האלווו
כל יום אני נתקעת או נופלתתת
מקווה שעבר לך יפתייי😊
חחח הרגת אותי
שיחקתי עם אחיין שלי ושמתי רגליים על גב הספה
ואז כזה הוא דגדג אותי ניסיתי לברוח והתהפכתי😢
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 23/07/2007) QUOTE (limaori @ 23/07/2007) חחח איך אני מכירה את המצבים האלווו
כל יום אני נתקעת או נופלתתת
מקווה שעבר לך יפתייי😊
חחח הרגת אותי
שיחקתי עם אחיין שלי ושמתי רגליים על גב הספה
ואז כזה הוא דגדג אותי ניסיתי לברוח והתהפכתי😢
אני כל הזמן נתקעת בשולחנות וכל מני דברים כאלו
אבל עם הזרתתת הכי כואב בעולם חחח
אבל עבר לך קצת מאמי?
תשמרי על עצמך כי מכה יותר רצינית בברכיים וגם התוצאה הייתה יכולה להיות יותר רצינית..