פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש בא לי להתאבד פשוט:(...

בא לי להתאבד פשוט:(

✍️ -anonimi- 📅 22/07/2007 22:59 👁️ 197 צפיות 💬 14 הודעות
יש לי אחות גדולה ויש לה חבר
היא מאוווווד אוהבת אותו , הוא נורא יקר לה
והם ביחד כבר איזה 5 שנים...
בהתחלה כשהכרתי אותו הוא נראה לי מאוד נחמד ,
ממש אהבתי אותו
אבל לפני בערך שנה..
זה הפך לסיוט : (
הוא התחיל לגעת בי כל הזמן..
ניסיתי לא להתייחס לזה ,
חשבתי לעצמי שזה בראש שלי..
אבל זה הפך להיות ממש אינטנסיבי.
זה כל כך מגעיללללל אותי!@
המחשבה על זה
כל הזמן ניסיתי שלא להיתקל בו..
אבל זה לא מצליח..
ואני לא יכולה לספר על זה לאחותי😢
זה יהרוס את כל הקשר שלנו , אני פוחדת שהיא בכלל לא תאמין לי..
היא שמה לב לזה
אבל היא כאילו צוחקת איתו על זה...
היא לא חושבת שזה כל כך רציני
ואני מרגישה פשוט כל כך מגעיל עם עצמי
אני מנסה להתעלם
אבל בתוך תוכי בא לי לירות בו , בא לי לשבור לו צלחת על הראש😢
בא לי למוווות😢
אני בחיים לא אצליח לספר לה את זה!
ואני לא יודעת מה לעשות😢
תחשיבו את זה כפריקה?
כי תכלס אני לא יכולה לעשות כלום......
מאמי את חייבת לספר לה אפילו לההורים שלך ואת מסוגלת אל תתני לזה להמשיך תעצרי את זה עכשיו ולא מאוחר יותר
למה מי הוא שיגע בך מפגרררר
בהצלחה לך ותמיד אני פה
איזה מניייאק אימללללה מה הוא מנצל אותך ככה?
בני כמה הם ובת כמה את אם אפשר לשאול ...
ומה היא צוחקת איתו על זה- זה לא מצחיק בכלל@!
מאמי את חייבת לאזור אומץ ולספר לה על זה!
אולי תדברי עם אמא שלך לפני - אבל את חייבת לעצור את זה!
אחותך איתו 5 שנים לכי תידעי אם הוא לא עשה את זה לעוד בנות מתחת לאף שלה ...
היא חיה בשקר עם בנאדם חולה ואת חייבת לעזור לה ולעצמך ולספר על זה למישהו מבוגר מאמי!




את יכולה לפנות אליי אני תמיד בפרטי לכל דבר!!!
אני אביא לך את המסן\אייסי שלי -אפילו סתם לדבר או לפרוק מתוקה...
QUOTE (NoFOosH @ 22/07/2007) איזה מניייאק אימללללה מה הוא מנצל אותך ככה?
בני כמה הם ובת כמה את אם אפשר לשאול ...
ומה היא צוחקת איתו על זה- זה לא מצחיק בכלל@!
מאמי את חייבת לאזור אומץ ולסדר לה על זה!
אולי תדברי עם אמא שלי לפני - אבל את חייבת לעצור את זה!
אחותך איתו 5 שנים לכי תידעי אם הוא לא עשה את זה לעוד בנות מתחת לאף שלה ...
היא חיה בשקר עם בנאדם חולה ואת חייבת לעזור לה ולעצמך ולספר על זה למישהו מבוגר מאמי!




את יכולה לפנות אליי אני תמיד בפרטי לכל דבר!!!
אני אביא לך את המסן\אייסי שלי -אפילו סתם לדבר או לפרוק מתוקה...
איתה!
שמעי.................את בטוחה שזה בא בקטע של מעשה מגונה וכו'?
כי אם כן, את צריכה לחשוב על אחותך גם שאולי היא לא יודעת עם מי היא נמצאת..אוהבת כבר 5 שנים.
את לא צריכה לעבור כזה דבר בבית שלך...לדעתי תדברי עם חברה או משהו תפרקי את זה למישו שאיתך במציאות.
אין שום פתירון לזה חוץ מלדבר עם אחותך או מישהו מהמשפחה.
את לא צריכה לסבול את זה.
מה זה אין לך מה לעשות?
יש לך כ"כ הרבה מה לעשות.
וכדי להתחיל- לדעת שאת לא אשמה, ושלהתאבד(?), זו ל-א התשובה.
צעד שני שאת צריכה לעשות הוא לדבר על זה
ועדיף, כמו שנופר הציעה, עם אמא קודם כל ואח"כ ששתיכן, יחד,
תדברו עם האחות.

זה לא יכול להימשך ככה.
את לא בובת מין של אף אחד ואת צריכה לעמוד על הזכות שלך
להיות בעלת יכולת להגיד "לא".
הוא לא ייגע בך ואז אח"כ באחותך, זה לא יכול להיות.
את חייבת לדבר , לפתוח, להוציא הכל.

מאחל לך רק טוב.
ואם את צריכה משהו, תמיד יכולה להשיג אותי במסנג'ר: oshri_o@Walla.co.il
או באייסי : 279471006

ת ד ו ו ח י!!!
אסור לתת לו להסתובב חופשי!
QUOTE (י-ע-ל @ 22/07/2007) שמעי.................את בטוחה שזה בא בקטע של מעשה מגונה וכו'?
כי אם כן, את צריכה לחשוב על אחותך גם שאולי היא לא יודעת עם מי היא נמצאת..אוהבת כבר 5 שנים.
את לא צריכה לעבור כזה דבר בבית שלך...לדעתי תדברי עם חברה או משהו תפרקי את זה למישו שאיתך במציאות.
אין שום פתירון לזה חוץ מלדבר עם אחותך או מישהו מהמשפחה.
את לא צריכה לסבול את זה.
את לא יכולה להשאיר את זה ככה ..
לדעתי את צודקת בזה שניראה לך שאחותך לא תאמין לך,
כי כשמאוהבים רואים מה שרוצים לראות

אבל את אחותה, ומחובתך להזהיר אותה על הבנאדם שהיא איתו בקשר
גם אם היא לא תאמין לך בהתחלה, גם אם תפגע, גם אם הלב שלה ישבר
את מעדיפה שהיא תשאר עם בנאדם כזה ?
ולו, בכלל אין זכות לגעת בך! את לא יכולה להרשות לזה להימשך

לדעתי את צריכה לשבת עם אחותך לשיחה,
תגידי לה שמה שיש לך להגיד לה לא ימצא חן בעיניה
ושרוב הסיכויים שהיא לא תאמין לך
אבל שאת רק רוצה בטובתה כי את אוהבת אותה ושאין לך סיבה לשקר
ופשוט תשפכי הכל

ואני ממש מצטערת שאת צריכה לעבור משהו כזה,
אבל אל תחשבי אפילו על התאבדות
זה הוא זה שלא בסדר!!
אז אל תיגעלי מעצמך, אל תאשימי את עצמך
רק תלכי ותספרי הכל לאחותך

מה זה לא יכולה לעשות כלום את חייבת...!!!
את חייבת לספר על זה לאחותך לא משנה כמה קשה זה יהיה..
אחותך לא לוקחת את זה רציני כי היא לא מבינה כמה זה חמור... היא גם אוהבת אותו קשה לה לראות את זה
אבל את חייבת לספר לה את לא יכולה לתת לה להיות עם מישהו כזה דוחה!!
איכס בא לי להרביץ לו!!!
כמו שיעל אמרה
את בטוחה שזה בא בקטע של מעשים מגונים?
ברור שיש לזה פיתרון
כבר שמעתי סיפורים שבנות שתקו במקום לדבר במקרים במשפחה
וזה חבל מאמי כמה שזה קשה תספרי לאמא שלך ואז תדברו יחד עם אחותך
תעצרי את זה
כי אני בטוחה שאת לא תתני לאחותך להיות עם מישהו כזה
לכי תדעי למי הוא עוד עשה את זה
ועד כמה שאחותך בהתחלה תסרב להאמין בסוף היא תבין שזה באמת ככה

אם את צריכה משהו תפני אלי בפרטי
יכול להיות שאחותך יודעת אבל פשוט לא רוצה לראות את זה
כי שאוהבים לא רואים כלום ואחותך פשוט מתכחשת לזה
היא לא רוצה להאמין שחבר שלה באמת כזה
היא פשוט חייה באשליה
לכי מהר להורים שלך ספרי להם וגם לאחותך חבל עליהה אבל אין מה לעשות הי חייבת לדעת
אני מסכימה עם כולם!!!
עם כל התגובות פה..

ברור שיש מה לעשות תפני להורים שלך לעזרה!
את לא יכולה לתת לו לגעת בך ככה!
גם אם אחותך אוהבת אותו ואת מפחדת לפגוע בה אין לך ממש ברירה
כי את לא יכולה לסבול את זה ולעבור לו על זה בשקט!
גם אם אחותך תיפגע היא תצטרך להבין שזה לטובה.
אני בטוחה שלמרות שהיא אוהבת אותו אחותה יותר חשובה לה!!

היא צריכה לצאת מהבועה הזאת שהיא שמה את עצמה,
האהבה היא עיוורת והופכת אותך ככה עיוור לגבי הסביבה ולגבי כל מה שקשור באהוב שלה!
את חייבת לעשות משהו מאמיי..

וכל דבר אני פה!!
וכמו ששמת לב כולנו פה בשבילך לעזור לך, לתמוך בך בכל דרך!
אבל.. הדרך היא ממש לא להתאבד!!

את לא צריכה לסבול ולשים קץ לחייך בגלל המניאק הסוטה הזה
שבא לי להרוג אותו במכות שילמד לא להתעסק איתך!!!

וד"א
בן כמה הוא ובת כמה את?!
QUOTE (oshri_Ok @ 22/07/2007) מה זה אין לך מה לעשות?
יש לך כ"כ הרבה מה לעשות.
וכדי להתחיל- לדעת שאת לא אשמה, ושלהתאבד(?), זו ל-א התשובה.
צעד שני שאת צריכה לעשות הוא לדבר על זה
ועדיף, כמו שנופר הציעה, עם אמא קודם כל ואח"כ ששתיכן, יחד,
תדברו עם האחות.

זה לא יכול להימשך ככה.
את לא בובת מין של אף אחד ואת צריכה לעמוד על הזכות שלך
להיות בעלת יכולת להגיד "לא".
הוא לא ייגע בך ואז אח"כ באחותך, זה לא יכול להיות.
את חייבת לדבר , לפתוח, להוציא הכל.

מאחל לך רק טוב.
ואם את צריכה משהו, תמיד יכולה להשיג אותי במסנג'ר: oshri_o@Walla.co.il
או באייסי : 279471006

ת ד ו ו ח י!!!
אסור לתת לו להסתובב חופשי!
אושרי צודק מילה במילה
ואולי גם תנסי לדבר איתו להגיד לו
שדיי מי הוא בכלל שהוא נוגע בך
באיזו זכות!?!?!?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 23/07/2007) QUOTE (oshri_Ok @ 22/07/2007) מה זה אין לך מה לעשות?
יש לך כ"כ הרבה מה לעשות.
וכדי להתחיל- לדעת שאת לא אשמה, ושלהתאבד(?), זו ל-א התשובה.
צעד שני שאת צריכה לעשות הוא לדבר על זה
ועדיף, כמו שנופר הציעה, עם אמא קודם כל ואח"כ ששתיכן, יחד,
תדברו עם האחות.

זה לא יכול להימשך ככה.
את לא בובת מין של אף אחד ואת צריכה לעמוד על הזכות שלך
להיות בעלת יכולת להגיד "לא".
הוא לא ייגע בך ואז אח"כ באחותך, זה לא יכול להיות.
את חייבת לדבר , לפתוח, להוציא הכל.

מאחל לך רק טוב.
ואם את צריכה משהו, תמיד יכולה להשיג אותי במסנג'ר: oshri_o@Walla.co.il
או באייסי : 279471006

ת ד ו ו ח י!!!
אסור לתת לו להסתובב חופשי!
אושרי צודק מילה במילה
ואולי גם תנסי לדבר איתו להגיד לו
שדיי מי הוא בכלל שהוא נוגע בך
באיזו זכות!?!?!?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אל תסתירי את זה
דברי קודם עם ההורים שלך
את חייבת
אם הוא עושה את זה לך
אז הוא יעשה את זה לאחרות
את חייבת לעצור את זה
גם לעצור לפני שהוא ינסה יותר גרוע
את חייבת לספר!
QUOTE (NoFOosH @ 22/07/2007) איזה מניייאק אימללללה מה הוא מנצל אותך ככה?
בני כמה הם ובת כמה את אם אפשר לשאול ...
ומה היא צוחקת איתו על זה- זה לא מצחיק בכלל@!
מאמי את חייבת לאזור אומץ ולספר לה על זה!
אולי תדברי עם אמא שלך לפני - אבל את חייבת לעצור את זה!
אחותך איתו 5 שנים לכי תידעי אם הוא לא עשה את זה לעוד בנות מתחת לאף שלה ...
היא חיה בשקר עם בנאדם חולה ואת חייבת לעזור לה ולעצמך ולספר על זה למישהו מבוגר מאמי!




את יכולה לפנות אליי אני תמיד בפרטי לכל דבר!!!
אני אביא לך את המסן\אייסי שלי -אפילו סתם לדבר או לפרוק מתוקה...
..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך