פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

(:

✍️ לוחם_אור 📅 22/07/2007 21:11 👁️ 325 צפיות 💬 17 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
תחיייייייייכו מה קרה .....
כווללם פה עצוובים
מספפיק האשכול הזה [אשכול הפריקות ] עושה רע לאנשים
כולם רואים פה את כולם בווכים גם הם מצטרפים
חחחחח ....
תהיו שמחיים....
זה מצווה ....
על מה ייש לכם לבכווות ?
אתם כוללכם קטניים כאלה לא מבינים כללום
עעדיין לא עברתם חצי מהחיים ואתם כבר בוכים ?
דדי ...
יש פה אנשים מגילאי 13-19 ואנשים בווכים !!
חכו לנישואים שלך בעזרת ה'!!
כל מה שאתם עוברים עכשיו הכל חארטה
ואני מרגייש מעולה עכשיו לא סתם , כי אני גוורם
לעצמי להרגייש מעולה .
יש לי הרבה זכרונות שמציקים לי בראש , הרבה דברים
שאני צרייך לארגן על עצמי המוון לחץ
אבל רגגיללל אל תקחו הכל קשה

תראו את השיר של ... אאממ איך קוראים לו
לא דונאל דאק ....
אאמ הברווז הזה שכחתי חחחחחח ....
נו לא משנה חח
"אני תמיד שמח
את הצרות שוכח
שואל רק שאלות
ואין לי דאגות"
משו כזה נכווון ? חחחח...

תהיו חזקים אל תרראו בעיניים .
כי הכל :

"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קׂהֶלֶת
הֲבֵל הֲבָלִים הַכּׂל הָבֶל"


אז תמשיכו בחיים ואל תפסיקו לעולמים .....


מציקים אתם :/ באסה להיכנס לאתר הזה הוא כמו מת כל אחד פה בדיכאון חח
אתה צודק
שעדיף שכולם יהיו מאושרים
ולא עברנו עוד כלוום בחיים
ואנחנו כל הזמן בוכים
אבל כשקשה
אז קשה
ויותר קל אחרי שפורקים הכל
נכון לפעמים זה מבאס שכולם פה בדיכאון
אבל אין ברירה
יש תקופות כאלה גם בחיים
אבל אי אפשר להגיד שפשוט הבעיות של האנשים פה
קטנות..והם סתם
כי זה לא נכון
כשיש לך בעיה
כמה שלאחר היא נראת שטוטית וקטנה
לזה שיש את הבעיה היא הכי גדולה וקשה וכואבתת
אולי אתה צודק ורהרצון שלך טוב שכולם יחייכו
אבל יש כאן אנשים שעוברים דברים די קשים בחיים
שלהם ובחיי המשפחות
שלהם.
שאתה עצמך לא יודע..
אז זה לא חרטה שכל אחד עצוב לו או משהו..
והפריקות זה כדי שיפרקו אין מה לעשות
פעם אתה שמח פעם אתה עצוב..
הדברים מסתדרים לאט לאט...
QUOTE (לוחם_אור @ 22/07/2007)
כולם רואים פה את כולם בווכים גם הם מצטרפים


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 הרגגת אוותי ...



אייזה חמוד ואתה צווודק אני גם חשבתי על זה ...


אנשים אתם לא עברתם כלום עדיין בחיים,
אני לא אומרת שאתם סתם בכיינים
או מחפשים תירוצים להיות ככה אבל
יש אנשים במצב הרבה יותר גרוע
משלכם אתם צריכים לדעת לקחת דברים בפרופורציות! לכל מצב יש פיתרון -
תמיד תסתכלו על חצי הכוס המלאה,
תמיד תחייכו אפילו כשרע תאמינו לי זה פסיכולוגי ...
תנסו למצוא את הטוב שבדבר ולא ישר לשקוע בדיכאון
אתם עוד תעברו מלא דברים בחיים והתקופה שהכי תיזכרו בחיים זאת התקופה הזאת!
של גיל ההתבגרות- של החוויות, הצחוקים, החברויות- שעוד אין לכם שום דאגות על הראש
תאמינו לי שאתם לא תרצו לזכור אותה כתקופה של דיכאון ובכי !!!




אז תחשבו לטובה לוחם_אור צוודק,
תמיד יהיה משהו שיעפיל על האושר שלכם-
פשוט תחשבו על הדברים הטובים שיש לכם בחיים,
שלפעמים הם נראים לכם כמובן מאליו אבל לאנשים מסוימיים זה ממש לא- כמו אוכל, משפחה בריאות וכד' ...




תחשבבו חיובי יהיה חיובי 😊




יאללה חפרתי(:
וד"א - השיר הזה של שאלתיאל קוואק(:



ביי 😁
מאמי יש אנשים שעוברים מכשולים
יותר קשים מאחרי הנישואים בגילאים האלה
ואני אישית עברתי כמה מאוד קשים מעדיפה לא לפרט
בקיצור לא משנה מה שאני באה להגיד
זה שלפעמים צריך לפרוק וזה
המקום היחיד שחלק מאיתנו מרגיש פתוח
ובטוח להוציא בו הכל
אז צריך לדעת לכבד את זה לטוב ולרע
חברים זה בכל מצב!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*

מורן זה שטויות
באמת שזה שטויות ....
אז יש אנשים שעוברים דברים קשים יותר
משלנו בחיים שלהם ,
בסדר .... אבל כל אחד חייב למצווא את האוושר שלו
ולהמשיך הלאאה ...
כי אין כל כך טעם להישאר תקווע במקום אחד לא נכוון ?
המילים ששלי מכווונות לאלו שבוכות על חברים שלהן ,
אלו שבוכות על חברות שלהן שהן חארות ומסריחות !!
ואלו שבוכות על חברים שלהם האקסים הבני זווג ....

נוו באמת זה שטויותת חארטההה אחת גדוולה
ואני אומר לכם את זה מניסיון
כי אני עבברתי עם חברה שלי יותר משכל אחת עברה פה
עם חבר שללה

שוב ,
לכל אחד יש צרות רגעים קשים בחיים תקופות רעות אבל חייבים
להמשייך ....
בן אדם קרה לו משהו רע יעצוור במקוום ?
ייתקע עמוק בתוך הבווץ ??
יאלהה נבכההה :[[[ אז בכיתי "פרקתי" ....
מחר נבכה שווב ....
נוו מה ?
מה יצא מזה ? לא הרבה ......
אם אתם נתקעים קרה משהו חס וחלילה
תרימו את הראש יש מי שעומד מאחוריכם!!
לכל אחד יש את המלאך שלו ,
במידה ואתה בוכה גם הוא בוכה ועווזר לך לבכוות ....
ובמידה ואתה מראה שאתה יכול על כולם הוא עוזר לך ומפיל
בשבילך את כולם



נופפוו'ש תוודה מתווקה :]]
חחחחחחחח ...
שאלתיאל ווואלה 😊



אנשים חולים לא עלינוווווווווו
אתם בריאים ושלמים תגידו תודה לאלוהים
שנתן לכם לקוום בבוקר!!
חחחחחחחחחח חמוד😊
אנשים באמת כדאי לצאת מהבאסה לפעמים גם חיוך "מזוייף" יכול לשפר מצב רוח..

אבל עדיין אל תשכח שאתה לא יודע מה אדם עובר ומה המשקל של מה שקרה עליו אז אל תגיד שזה שטויות..
חוץ מזה באמת צריך הרים תראש ולחייך ולשמוח על מה שיש😊
אתה צודק,
אבל באמת אנשים צריכים לפרוק..
אני בעד להמליץ לכולם,
שכשאתם כותבים פריקה,
אז פשוט תשתדלו,
בכל פריקה,
להוסיף 5 דברים שטוב לכם..
באמת, זה נשמע מפגר,
אבל פעם מישו אמר לי לעשות את זה.
אחרי כל פריקה, 5 דברים שיש לי שעושים לי טוב.
אחרי שכבר כמה פעמים כותבים את הדברים הטובים,
ואחרי שמתאמצים לחשוב מה הם הדברים הטובים,
כבר מתעודדים קצת..
אז אולי שאנשים יעשו את זה כאן גם?..

ואגב, שניר, זה שאלתיאל קוואק.
חחחח זה השיר של שאלתיאל קואק הברווז חחחחחחח
ואתה ממש צודק אנחנו ממש צעירים לחזה אבל עדין שהלב כואב אין לזה גילל
בוא נגיד שזה הכנה לנישואים
חחחח שאלתיל קוואק 😊😊

ואני מסכימה איתך
זה משהו שכבר כמה זמן אני חושבת עליו

מורן
כמו שהוא אמר אין צרות יותר גרועות מהאלה שנסבול אחר כך
ואני לא מדברת על מוות ,מחלה וכאלה דברים,כי אני מבינה מה זה \:
כמו שהוא אמר
לבכות על החברה והחבר וכל זה, זה קטן לעומת הדברים האחרים
אף אחד פה לא מעריך כלום, ממש לאאא!
וחבל,כי תכלס זו מתנה מאלוקים, תגידו תודה שאתם בריאים ויש לכם בית,משפחה ומה לאכול

צריך לדעת לאזן בין הדברים
כי תמיד אפשר להיות שמח למרות כל הצרות שיש
כי יש דרך, וכל אחד יכול ללמוד אותה

ואף אחד לא אמר שלא תפרקו
כי זה הקטע של הפורום
פשוט תאזנו
תלמדו לחיות נכון

נופר אני מסכימה איתך
צריך לנצל תנוערים שלנו
חוויה חד פעמית 😉


זהו חפרתי 😁
מקווה שתשכילו קצת
תלמדו קצת שיעור על החיים 😊
בר אהבתי את הרעיון. 😊
^^ תודה.
עכשיו רק צריך שאנשים יישמו..
QUOTE (hofit189 @ 22/07/2007) אולי אתה צודק ורהרצון שלך טוב שכולם יחייכו
אבל יש כאן אנשים שעוברים דברים די קשים בחיים
שלהם ובחיי המשפחות
שלהם.
שאתה עצמך לא יודע..
אז זה לא חרטה שכל אחד עצוב לו או משהו..
והפריקות זה כדי שיפרקו אין מה לעשות
פעם אתה שמח פעם אתה עצוב..
הדברים מסתדרים לאט לאט...
😊
אני אגיד לך משהו קטן
לא כל הצרות קשורות לאהבה ולחבר
יש צרות שקשורות גם לבריאות ולמשפחה
ומשם אי אפשר לברוח לאף מקום...

זה הכי מקצר את מה שיש לי להגיד
וחבל להוסיף עוד מילה
אוהבת המון מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (טוניטה @ 22/07/2007) אתה צודק
שעדיף שכולם יהיו מאושרים
ולא עברנו עוד כלוום בחיים
ואנחנו כל הזמן בוכים
אבל כשקשה
אז קשה
ויותר קל אחרי שפורקים הכל
נכון לפעמים זה מבאס שכולם פה בדיכאון
אבל אין ברירה
יש תקופות כאלה גם בחיים
אבל אי אפשר להגיד שפשוט הבעיות של האנשים פה
קטנות..והם סתם
כי זה לא נכון
כשיש לך בעיה
כמה שלאחר היא נראת שטוטית וקטנה
לזה שיש את הבעיה היא הכי גדולה וקשה וכואבתת
....

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך