ייששששש!!!! מחר אני הולכת לעשות פירסינג!!! =]]]]]]]]] אני עושה בבטן ובגבה!!!!!! יוואווו!!!!!
כבר רציתי מזמן אבל אמא לא הסכימה =/ נו אתם מכירים את הקטעים האלה!! לאחותי יש בבטן... אז היא דיברה איתה ואחותי שיכנעה אותה!!! ישששש!!! =]]]]] וואיי אני כל כך מיתרגשת ושמחה!! ומצד שני אני קצת מפחדת!! שזה יהיה כואב =/ אבל לא נורא!! אני ישרוד!! =]]]
וואוו!! חחחחח הייתי חייבת להוציא את זה!!! חחחחחח =]]]] במיוחד שהחברה הכי טובה שלי בחו"ל ואני לא יכולה לדבר איתה... =/ אז סיפרתי לכככםם!!!!!! מה אתם חושבים על זה בכלל??? מעניין לדעת!! 😂 😛 😁 😁
חחח.. חמודה!
איזה שמחה,איזה אושר!
אני שמחה שאת כל-כך מאושרת!..
שמרי על עצמך ועל העגילים האלה,
בהתחלה את חייבת לשמור על הגיינה נכונה,לחטא כל פעם עם אלכוהול
ואז יהיה בסדר,תנסי שלא יהייו אינפקציות!
בהצלחה.!
וכל הכבוד ששיכנעת את אימא!..זה קשה חח 😊
3>
וואי תודדהה!! אני פשוט כל כך מיתרגשת!! חחחח 😂
אחותי עשתה בגיל 19 עגיל בבטן!!! ואני עושה ב-15 וחצי!! חחחחח מדלייקקק!! אף פעם לא חשבתי שאמא שלי תסכים לי!! כי היא תמיד הייתה אומרת לי.. תגיעי לגיל 18 ותעשי מה שבא לך...חחחחח אני אוהבבתתת אוותתהה!!! אני עושה הכלל!! אני מישתדלת לעזור ולעשות פי 100 ממשה שעשיתי קודם!! שזה גם הרבה!! כדי שתיהיה בטוחה שלא סתם עשו לי את מה שרציתי ואני יהיה חרא..=/ חחחחחחחחח!!! אוהבתת אותככםם!! =]]]]]
QUOTE (רגייי @ 22/07/2007) חחח.. חמודה!
איזה שמחה,איזה אושר!
אני שמחה שאת כל-כך מאושרת!..
שמרי על עצמך ועל העגילים האלה,
בהתחלה את חייבת לשמור על הגיינה נכונה,לחטא כל פעם עם אלכוהול
ואז יהיה בסדר,תנסי שלא יהייו אינפקציות!
בהצלחה.!
וכל הכבוד ששיכנעת את אימא!..זה קשה חח 😊
3>
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (hofit189 @ 22/07/2007) בהצלחה 😊
בכייייף שלך 😊