חח אני מקווה שרובכן קוראות את הסיפור שלה והכול ואתן מכירות אותה..
וביום חמישי
היפה הזאת התגייסההההה!!
אעעאעאעאעאע1
אז.. המ..
מגיע לה מזל טוב ענקקקקק
(כי אני אבקר אותה עכשיו מלאמלאאא)
ואני אוהבת אותך המונים
בהצלחה, חח אני בטוחה שתצליחי לעבור את זה כמו גדולהה ((:
יפה שלי אני אוהבת אותך (:
נוייקי
כן כן
בהצלחה לה לאורך כל הגיוס!
שאלוהים ישמור עלייה
שיהיה לה גיוס קל
אוי אני אתגעגע אלייה!
אחת החמוודות!..
נ.ב
מי שלא מכירה את קאריני זאת שוקוהוליסטית מפורום סיפורים ושירים..
חחחח!!! בשעה טובבההה!! מזל טוב!!!! 😂 😊 שיהיה המון הצלחה!!!!!!=]]]
גיוס קל ונעיםם
שיהיה בהצלחהה
נתגעגעע
מואהה
גיוס קל ושיהיה בהצלחההההה
משהו הרשה לה להתגייס?
סימבה שלי גיוס קל ובהצלחה
אני יתגעגע אלייך נוטשת אחת
יאאאא בהצלחה מאמי
גיוס קל ונעים תהני הכי בעולם
שיעבור לך מהרר😊 בהצלחהה
שמרי על עצמךךךך
באיזה תפקיד את ואיפה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאא בהצלחה😊😊
גיוס קל ונעים...
QUOTE (שחר!לה @ 22/07/2007) גיוס קל ונעים (: !
😊
QUOTE (NoFOosH @ 22/07/2007) QUOTE (שחר!לה @ 22/07/2007) גיוס קל ונעים (: !
😊
😊
QUOTE (koka15 @ 22/07/2007) גיוס קל ושיהיה בהצלחההההה
😊
QUOTE (NoFOosH @ 22/07/2007) QUOTE (שחר!לה @ 22/07/2007) גיוס קל ונעים (: !
😊
אייתתכן......
בהצצלחה קאררייני ,
3>