אני וחברה טובה רבנו לפני חודש .. אני אמרתי לה משהו פוגע - והיא אמרה לי גם .
ואני החלטתי בלב שאני לא ידבר איתה יותר לעולם . ועכשיו ? כבר אין לי יותר כעס בלב
ואני מנסה להשלים אבל היא חושבת שאני איזה חנפנית - או שאני משלימה איתה מתוך מטרה..
מה אני יכולה לעשות ? היא חשובה לי
תקחי אותה לשיחה טובה , או תכתבי לה מכתב עם כל הרגשות שלך ,
זה יעזוררררר . . ואם לא תני לה טיפה זמן בכל זאת יש כאלה שאם פוגעים בהם , לוקח להם זמן לחשוב שהסליחה שלך היא אמיתית . .
תעדכני שיהיה לך המון בהצלחה
תדברי איתה על זה תסבירי לה הכול
אני בטוחה שתשלימו
מסכימה עם התגובות מעליי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
או שיחה או מכתב
תראי לה כמה שזה מפריע וכואב לך...
בהצלחה😊
QUOTE (נאפי @ 22/07/2007) מסכימה עם התגובות מעליי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
QUOTE (15PrInCeSs @ 22/07/2007) תדברי איתה על זה תסבירי לה הכול
אני בטוחה שתשלימו
ץ..
QUOTE (15PrInCeSs @ 22/07/2007) תדברי איתה על זה תסבירי לה הכול
אני בטוחה שתשלימו
😊