רע לי כלכך..
כל הזיכרונות מתאחדים לייי
ומתפוצצים
כמו גל על החוףףף!!
😢😢
כואב לי ..
כואב לי מזה כברר:'(
מאמי תנגבי את הדמעות תרימי את הראש..יש תקופות קשות מאוד בחיים וצריך לדעת איך לעבור אותן!!!
תחשבי שעוד מעט כל זה ייגמר ואחרי זה הכל יחזור לקדמותו ותהיי מאושרת שוב מבלי להיות עצובה אפילו לרגע..אל תדאגי הכל יהיה בסדר אם את צריכה משהו אני פה
QUOTE (מאוכזבת @ 22/07/2007) מאמי תנגבי את הדמעות תרימי את הראש..יש תקופות קשות מאוד בחיים וצריך לדעת איך לעבור אותן!!!
תחשבי שעוד מעט כל זה ייגמר ואחרי זה הכל יחזור לקדמותו ותהיי מאושרת שוב מבלי להיות עצובה אפילו לרגע..אל תדאגי הכל יהיה בסדר אם את צריכה משהו אני פה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את תעבירי את כל כי את חזקה!
לאט לאט..
והכי חשוב תרימי תראש למעל ותעיפי את הדמעות
האלה ומהר!
אוהבת
אותך!
QUOTE (מאוכזבת @ 22/07/2007) מאמי תנגבי את הדמעות תרימי את הראש..יש תקופות קשות מאוד בחיים וצריך לדעת איך לעבור אותן!!!
תחשבי שעוד מעט כל זה ייגמר ואחרי זה הכל יחזור לקדמותו ותהיי מאושרת שוב מבלי להיות עצובה אפילו לרגע..אל תדאגי הכל יהיה בסדר אם את צריכה משהו אני פה
אוהבתת
בר?
הזיכרנות כואבים אני לא אומרת שלא,
אבל את חייבת לדעת להמשיך קדימה
לא להיתקע על מה שהיה
לשנות דברים שרע לך איתם
לשנות את הגישה לחיים
תיהי כמו שאת,הילדה המדהימה,המיוחדת,עם החיוך הכי יפה בעולם!. ( 😛 )
למרות הדברים שפוגעים בך,
לוקחים ממך ת'כוח להמשיך הלאה
דברים שקשה לך איתם
את תתמודדי עם הכול
כי את עברת כל-כך הרבה בחיים
שאת חייבת להמשיך הלאה
את חייבת לדעת שלכל דבר בחיים יש סוף,
תהני ממה שיש,
תתני לעצמך את הדברים שיגרמו לך אושר
ואל תתני לעצב ככה להשתלט עליך
אל תתני לו
תביאו לו מכות 😊
ותזכרי
אני אוהבת אותך הכי הכי הכי בעולם
QUOTE (רגייי @ 22/07/2007) בר?
הזיכרנות כואבים אני לא אומרת שלא,
אבל את חייבת לדעת להמשיך קדימה
לא להיתקע על מה שהיה
לשנות דברים שרע לך איתם
לשנות את הגישה לחיים
תיהי כמו שאת,הילדה המדהימה,המיוחדת,עם החיוך הכי יפה בעולם!. ( 😛 )
למרות הדברים שפוגעים בך,
לוקחים ממך ת'כוח להמשיך הלאה
דברים שקשה לך איתם
את תתמודדי עם הכול
כי את עברת כל-כך הרבה בחיים
שאת חייבת להמשיך הלאה
את חייבת לדעת שלכל דבר בחיים יש סוף,
תהני ממה שיש,
תתני לעצמך את הדברים שיגרמו לך אושר
ואל תתני לעצב ככה להשתלט עליך
אל תתני לו
תביאו לו מכות 😊
ותזכרי
אני אוהבת אותך הכי הכי הכי בעולם
דברי איתי
אני כבר דואגת לך 😢
QUOTE (_קרנוש_ @ 22/07/2007) QUOTE (רגייי @ 22/07/2007) בר?
הזיכרנות כואבים אני לא אומרת שלא,
אבל את חייבת לדעת להמשיך קדימה
לא להיתקע על מה שהיה
לשנות דברים שרע לך איתם
לשנות את הגישה לחיים
תיהי כמו שאת,הילדה המדהימה,המיוחדת,עם החיוך הכי יפה בעולם!. ( 😛 )
למרות הדברים שפוגעים בך,
לוקחים ממך ת'כוח להמשיך הלאה
דברים שקשה לך איתם
את תתמודדי עם הכול
כי את עברת כל-כך הרבה בחיים
שאת חייבת להמשיך הלאה
את חייבת לדעת שלכל דבר בחיים יש סוף,
תהני ממה שיש,
תתני לעצמך את הדברים שיגרמו לך אושר
ואל תתני לעצב ככה להשתלט עליך
אל תתני לו
תביאו לו מכות 😊
ותזכרי
אני אוהבת אותך הכי הכי הכי בעולם
דברי איתי
אני כבר דואגת לך 😢
יהיה בסדררר
את חייבת להתרומם למעלההה
אוהבת אותךךךך