אני אמורה להיות הכי מבואסת
מהשיחה שלנו ,
אבל אני בדיוק ההפך.
הוא הכי מתוק בעולם.
הלחישות שלו אחחחחחחחחח 😛
שיהיה לכם לילה טוב (:
ואחלה של שבוע
לי בטוח יהיה לילה טוב 🙄
ושבוע אני גם מקווה
מקווה לראות אותו הוא הבטיח חחחחחחחח 😂
הוא נתן לי פיצוי על אתמול D:
אךךך הלוואי שילחש לך כל הלילהD:
שתעשו אחד לשני נעימים בגב :][:
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 22/07/2007) שתעשו אחד לשני נעימים בגב :][:
חחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 😂 😂 😂 😂 חחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחח 😂 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 חחחחחחחחחחחחח 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי XD
חחחחחחחחח 😂 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 חחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחותו יכולה להצטרף ? XD
חח 😂 חחחחחחחחחחחחחחחח 😂 חחחחחחחחחחחחחח 😂 חחחחחחחח 😂 חחחחחחחח
😂 😂
כפפפפפפפפרה עליוווו ! 😊
חח שמחה לשמוע שאת שמחה 😊
ואחותו הזאת..סתם נדחפתP:
חחחחחחחחחחחחחח שיר
את והיציאוות שלך
העיקר הבריאות (:
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 22/07/2007) אךךך הלוואי שילחש לך כל הלילהD:
ונגיד אמן חחח
בהצלחה יפה שלי אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה היה בגלל אחותו בסוף?!?!?!
חח אוווווהבת אותך יפפפפפפפפפפה שללללי
רק אוווושר כיף לי כשאת ככה!(=