שבוע טוב לכולם !!
התתתתתגגגגעעעעעעעעעעעגעעעתתתתתתייייייייייייייייי :] :] :]
קצת נעלמתי אני מרגישה פחות מגיבה 😕
קצת בדאון שלי על אחי שוב 😢
מקווה שהכל יהיה בסדר ! חייב להיות לא 😊
שיהיה לכם המשך שבוע נעים אוהבת אתכככככם 😊
זה מובן נשמה שלי..
אבל נמשך לעד. זה שלא שבוקר אחד תקומי וזהו, זה נעלם.
יהיה מצווויין יא חביבתי 😊
אווווהב אותך 3>
QUOTE (oshri_Ok @ 21/07/2007) זה מובן נשמה שלי..
אבל נמשך לעד. זה שלא שבוקר אחד תקומי וזהו, זה נעלם.
יהיה מצווויין יא חביבתי 😊
אווווהב אותך 3>
אני
פשוט
אוהבת
אותך
מדהים אחד
חביבתי..!!
אגב. שק שין 😊 מווווואה ותודה נשמה שלי !
יאאא את לא יודעת מה הזכרת לי
עם הכותרת "הנהה אני באא
לעשות פה מסיבהה הנה אני באא
והכל מתמלא שמחהה" יאיאיאי בלאגןן
סתם חירפון של הבוקר
בוקר טוב מאמי שיהיה לך שבוע טוב ומבורך
אל תהיי עצובה הוא שומר עלייך מלמעלה
שולחת לך חיבוק ענקי ואוהבת אותך מאודד😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 21/07/2007) יאאא את לא יודעת מה הזכרת לי
עם הכותרת "הנהה אני באא
לעשות פה מסיבהה הנה אני באא
והכל מתמלא שמחהה" יאיאיאי בלאגןן
סתם חירפון של הבוקר
בוקר טוב מאמי שיהיה לך שבוע טוב ומבורך
אל תהיי עצובה הוא שומר עלייך מלמעלה
שולחת לך חיבוק ענקי ואוהבת אותך מאודד😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח כפרעליך לפחות העלת חיוך עם הזיכרונות שלך 😊
אוהבת אותך טנקס מאמי שלי..
יום נעים :]
שבוע טוב מאמי
יהיה טוב אוהבת אותך
ברי אוהבת אותך! שיהיה כבר...
סופה שבוע טוב בובה שלי
שבוע מדהים
שבוע חדש
שבוע שבו ננסה לחייך ולהשים
את כל הרע בצד!!
יאללה זה דיי להיות עצובים!!
אנחנו נעבור את התקופות האלו
עד אז נחייך הכי הכי שרק אפשר!!!
תנו חיוך הכל לטובה 😁
יאלללה שיגעיון!!!
😁
יום מעוווולה!! ((=
אוווהבת המון
מיכלו'ש
3>
יהיה טוב!!
אוהבת אותך יפה שליי
שובע טובב
יפה שלייי...
זה מובן
זה מראה כמה שאת אוהבת אותו וזוכרת אותו
יהיה בסדר!
אוהבת אותך ושיהיה לך שבוע מעולה
ובאמת נעלמת 😊 תחזרי ומהררררררררררררררר
מיכלי חחחחחח אוהבת אותך מדהימה..
טניה שבוע מעולה יפתי אוהבת 3>
ליאוווווווווווווווווווורי אוהבת אותך מהמממממממממת ! התדעדעדעתי