מחר צריכה לקום ב-6:00 בבוקר!
עובדת בבוקר במספרה
עד 16:00
אחרי השעה 16:00.. יהיו פחות לקוחות והיא לא תצתרך אותי
לפני 2 דקות בערך קיבלתי הודעת SMS מהאקס הטרי שלי..
"מה את עושה עכשיו?"
אין לי כוח עליו
עם הוא רק היה יודע באיזה מצב אני נמצאת עכשיו בגללו..!
למה את במצב בגללו? מה קרה מאמי?
שתהיה עבודה נעימה ושבוע טוב
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כי הוא מתנהג כמו תינוק
בגללו פתחתי פה כ"כ הרבה אשכולות בזמן האחרון
עליו כתבתי כאן כ"כ הרבה בזמן האחרון
הוא הספר [לא ספר קריאה]
ת' בובי
גמני אוהבת'ך המון
שבוע טוב גמ'לך
אויי מאמי יהיה טוב
אל תתייחסי אליו
שתיהיה לך עבודה מעימה מחרר
אוהבתת
יפה שלי שבוע טוב
מחר עבודה נעימה..
ואל תיהיי עצובה בגללו!
מוואה ,
אוהבת אותך
ת' בובית שלי
שבוע טוב גמ'לך
מווואה
גמני אוהבת'ך