מה קורה?...
בננות... המצב פה קצת צולע... בקצב הזה ישנו את שם הפורום לפורום דיכאונות...
איפה האופטמיות?... האושר נעלם מפה? אולי תנסו לקחת את הדברים קצת יותר באיזי?... לתת חיוך מידי פעם?... אני קורא פה רק "רע לי וחרא לי".. תפסיקו לרחם על עצמכן ותנו חיוך.. בסופו של דבר הכל יהיה בסדר😊
יאללה בננות מקווה שמשהו פה יתחיל להישתנות... כי פשוט אין לי למה להגיב פה כבר...
(שלא תראו ת'הודעה הזאת כמשהו רע כלפי אותן בנות שרושמות על הבעיות כן?.. אבל יש פה הגזמות חבל על הזמן.. אנשים נכנסים לדיכאונות ועצובים בגלל שטויות.......)
חחחחח בהחלט זאת תקופת דיכאון אבל לא צריך לזלזל ולהגיד "על שטויות" (:
והוא צודק אנשים תסתכלו על חצי הכוס המלאה- תמיד יש כזאת
תהיו אופטימיים תאמינו שיהיה יותר טוב וככה יהיה 😊 לא כיף לראות אתכם עצובים 😉
שולחת לכם חיבוווווווווווק ענקקק ונשיקות[=
תנו חיוך הכול לטובה😊
מניסיון.
אוהבת אותכם!!
ולא נורא כולם בסופו של דבר יוצאים מהדיכאונות..חח
דניס נעלמת לגמרי התגעגעתי
ברוך השב קודם כל
דבר שני יש תקופות של דיכאון ועצב
אין מה לעשות אבל הכל עובר
וברגע שיעבור להן ויעלה החיוך הן יבינו הכל
בהצלחהה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח אני מסכימה עם כולן😊
בסופו של דבר כשהעצב נעלם אז חוזרים לחייך תמיד יש תקופות כאלה.. אבל הן עוברות
לכל ירידה יש עליה😊
מקווה שהחיוך יחזור לכולם מהר😊