נפל לי האסימון!!!
(נראה לי) שאני יודעת מה הקטע של החתימה שלך 😂 😂 😂 😂
שבועעע טוב(=
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 21/07/2007) ואי ואי.. המצב פה אנוש:>
חחחחחחחחחחחחחחח 😁
על איזו שני את מדברת מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 21/07/2007) על איזו שני את מדברת מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שני בכר חחחחחח
מווואה 😊
לי עד עכשיו לא נפל האסימון בקשר לחתימה שלה =/
^^ גם לי לא חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
KIחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 😂
חחחחח 😁 😛 😎
שבוע טוב 😊
חחח י'חוצפנית!
אולי תסבירי?
מה פירוש החתימה שלך
חחחחח שני הסברת פעם באחת הועידות, לא? 😊
חחחח אולי תסבירי לנו באמת?
QUOTE (karin_only @ 21/07/2007) חחחח אולי תסבירי לנו באמת?
😕
חח גם אני אפעם לא ממש הבנתי ת'חתימה :|