פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש אני..משקרת לעצמיייי...

אני..משקרת לעצמיייי

✍️ koka15 📅 21/07/2007 21:35 👁️ 289 צפיות 💬 16 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
תמשיכי לשקר לעצמךך...
תמשיכיי
אף אחד לא באמת מבין מה אני מרגישה!
נימאססס ליייי
נימאס לשקר לעצמי
נימאס להאמין שיהיה טובבבב

כלום כבר לא יכול להשתנות , וכלום גם לא ישתנהההה
את חושבת כל כך שלילי וזה משגע אותי
זה כל כך לא מתאים לך
תשני את זה את סתם גורמת
לעצמך סבל מיותר במקום
להרים את הראש להאמין שיהיה טוב
לשנות את מה שאפשרי ולשנות את מה שניתן
את לא עושה כלום ונישברת וחבל
כי יש מלא אנשים שעומדים ויעמדו לצידך
כדי לעבור את התקופה הזאת
כל אחד עובר ימים ותקופות קשות בחיים
אבל הכל עובר ובסוף תמיד מגיע הטוב
ואם הוא לא הגיע סימן שזה לא הסוף
תאמיני בעצמך ואל תשקרי לעצמך
מותר לך לבכות ולהיות חלשה
אבל את לא תישברי אלא תיפלי ותקומי
כמו גיבורה כי זה מה שאת
אוהבת אותך ושולחת חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני לא גיבורה ואני לא חזקה.
פשוט עזבבבו!
אין בכלל למה להיתייחס
את כן גיבורה וכן חזקה
ועובדה שעד עכשיו שרדת
ואת תשרדי גם את זה
אם זה עוזר לך תתנחמי שלאחרים
יש צרות שאי אפשר לשנות ולתקן
בכלל בחיים ואולי גם לך יש כאלה
אבל בין אלה שאי אפשר לתקן לבין אלה
שאפשר יש לך גם כאלה שאפשר לשנות
אז תתגברי על הכאב הזה ותעזרי לעצמך
כי אם את לא תעזרי לעצמך אף אחד לא יוכל לעזור לך
וחבל לי על היחס שלך ככה לעצמך
ועל הזילזול העצמי הזה לפי מה שהרגשתי כשקראתי את התגובה שלך!
אוהבת אותך מאוד ותהיי חזקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בר אני מבינה שכואב לך
אני מבינה שקשה לך
את לא רואה את הסוף של התקופה הרעה
נכון היא כואבת
היא לא נגמרת
אבל את כבר חזקה שאת מתמודדת איתה
את חזקה שאת מתגברת כל פעם מחדש
ולמה לשקר?.
זה לא טוב,
תוציאי את הכאב מהלב
תוציאי אותו,
זה לא טוב לשקר לעצמך,
זה הורס אותך,הורס מבפנים.!
את חייבת להאמין בטוב
חייבת לדעת שיש סוף לדברים הרעים
לא תמיד הכול רע
פשוט תשימי לב לדברים הטובים,כמה שקשה לך!
כמה אהבה יש לך מסביב,הורים,משפחה,אחיות
אנחנו
את חזקה יותר ממה שאת חושבת
פשוט אסור לך להישבר!

תדעי שאני תמיד כאן בשבילך
אני שולחת לך חיבוק ענקי
כזה חיבוק שתשכחי מכל הצרות
מכל התקופה הרעה
חיבוק שאומר כמה שאני אוהבת אותך נסיכה
QUOTE (רגייי @ 21/07/2007) בר אני מבינה שכואב לך
אני מבינה שקשה  לך
את לא רואה את הסוף של  התקופה הרעה
נכון  היא כואבת
היא לא נגמרת
אבל  את כבר חזקה שאת  מתמודדת איתה
את חזקה שאת  מתגברת  כל פעם מחדש
ולמה לשקר?.
זה לא טוב,
תוציאי את הכאב מהלב
תוציאי אותו,
זה לא טוב לשקר לעצמך,
זה הורס אותך,הורס מבפנים.!
את חייבת להאמין בטוב
חייבת לדעת  שיש סוף  לדברים הרעים
לא תמיד הכול  רע
פשוט  תשימי לב לדברים הטובים,כמה שקשה לך!
כמה אהבה יש לך מסביב,הורים,משפחה,אחיות
אנחנו
את חזקה יותר ממה שאת חושבת
פשוט  אסור לך להישבר!

תדעי שאני תמיד כאן  בשבילך
אני שולחת לך חיבוק ענקי
כזה חיבוק שתשכחי מכל  הצרות
מכל  התקופה הרעה
חיבוק שאומר כמה שאני  אוהבת  אותך  נסיכה

עם רגיי מאמוווש..
אווף אני מקווה שתהיי שמחה ומאושרת זה כ"כ מגיע לך..
אוהבת אותך מאמי
אני מסכימה עם כולן פה..
מאמי תמיד יש תקופות שנראות כאילו אין להם סוף...
ויש תקופות שניראה שאי אפשר לקום או בשביל מה..
אבל תמיד יש!
אני לא יודעת מה קרה אבל אני בטוחה שיהיה טוב.. אבל את חייבת לצאת מהגישה השלילית הזו..
תאמיני שיהיה טוב ויהיה יותר טוב ממה שאת חושבת.. האמונה חזקה..
חוץ מזה את לא צריכה להתמודד עם שום דבר לבד יש לך את חברות/ידידים שהם תמיד יהיו שם בשבילך..
ויש לך אותנו😊
אז צאי מהעצב ותאספי את עצמך..
קראתי היום איזה משפט אני לא זוכרת אותו במדוייק אבל הוא בערך ככה
"צריך לרצות,כי אם לא רוצים אז ה' לא יכול לתת"
חחח הוא היה יותר נורמלי חחח בכל מקרה המשפט אומר שאת צריכה לרצות שיהיה יותר טוב אם את לא רוצה אז ה' לא יכול להעניק לך את זה..
אז יאללה מאמי מקווה שיהיה יותר טוב..
אוהבת😘
חחח שתבינו שזה הגיע למצב שכבר לא אכפת לי מה יהיה
פשוטטט הכל חרא לייי
וככה זההה תמיד יהיה ותמיד ישארר!!
נימאס לי להתבאס מכולם
ולהרגיש רעעע תמיד..
ולהיפגע בקלות!
פשוט נימאס לי להיות החברה הטובה
החברה שעוזרת
והכל!
😢
אני לא מבינה למה רע לך שאת טובה
מה את רוצה להיות בנאדם חרא?
להיות זבל שפוגע בכולם ואז יכאב לך יותר?
באמת שאני לא מבינה את מה שאת כותבת!
את מדהימה אין סיבה שתסבלי ותהיי בגישה
כזאת פסימית אם את לא תאמיני שיהיה טוב
הטוב לא יגיע ברגע שתחשבי יותר חיובי
ותיראי אור בקצה המנהרה כי הוא קיים את תיראי
שיהיה לך יותר טוב
תשני את התפיסת מחשבה שלך מאמי
כי חבל את רק שוברת את עצמך עוד ועוד ועוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (koka15 @ 22/07/2007) חחח שתבינו שזה הגיע למצב שכבר לא אכפת לי מה יהיה
פשוטטט הכל חרא לייי
וככה זההה תמיד יהיה ותמיד ישארר!!
נימאס לי להתבאס מכולם
ולהרגיש רעעע תמיד..
ולהיפגע בקלות!
פשוט נימאס לי להיות החברה הטובה
החברה שעוזרת
והכל!
😢
חחחח אני מנסה להעביר את המחשבות שלי חחח ואני מסתבכת עם עצמי חחחח😁
אני לא מכירה אותך אבל אני בטוחה שאת אדם מדהים!
קשה לי להבין למה נימאס לך להיות חברה טובה,חברה אמיתית..
בסופו של דבר את תזכי ממי שאת
פעם קראתי איפשהו שבסופו של דבר ה' לא שואל כמה חברים היו לך הוא שואל כמה אנשים יכולים להגיד שהיית להם לחברה.
אז ממה שאני מבינה זה מבאס שאת טובה לאנשים ואת מקבלת מהם חרא(וסליחה) אבל זה העולם..
יש יותר אנשים רעים מאנשים טובים אבל אל תתיאשי כי את רק תרוויחי ממי שאת מהאדם שאת..
אני לא יודעת מה קרה אבל אם חבר/ה לא העריכו את מה שעשית להם כניראה שהם לא ראויים להיות חברים שלך.
אבל תזכרי שמה שלא יהיה אסור לך להרים ידיים ולהגיד שלא איכפת לך מה יהיה ושזה תמיד ישאר ככה.
כי זה לא..
אני חייבת להפסיק להסתבך עם עצמי חחחחחח:-[
מקווה שהצלחתי להעביר את מה שאני רוצה להגיד לך (גם אם בצורה מסובכת😁 )
אוהבת😘
מורןןןן ..
כבר לא אכפת לי מה אני יהיה !
כבר לא משנה לי..
זה משהו אחר כבר
😢

אני לא יכולה להסביר את זה במילים .
יבוא יום שאת תביני את מה שאמרתי...
ואני לא סתם אומרת לך
עברתי דברים שאת אפילו לא יכולה לדמיין שעברתי
או יותר נכון שעדיין עוברת... מניסיון יבוא יום
ואת תביני כל מילה שכתבתי לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני אולי את צודקת
אבל כרגעעע זה לא ממש נכון 😢
בר?
אני שולחת לך חיבוק גדול!
התקופה שאת נמצאת תעבור בכל מקרה,כמה שזה נראה רחוק,נכון קשה לעודד אותך במצב שלך, אבל,תביני שאת חזקה,את יכולה להתגבר על הכול

אני אוהבת אותך הכי בעולם
QUOTE (רגייי @ 22/07/2007) בר?
אני שולחת לך חיבוק גדול!
התקופה שאת נמצאת תעבור בכל מקרה,כמה שזה נראה רחוק,נכון קשה לעודד אותך במצב שלך, אבל,תביני שאת חזקה,את יכולה להתגבר על הכול

אני אוהבת אותך הכי בעולם
😢 אוהבת אותך ושולחת לך חיבוק ענקי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך