תקשיבו למישהו יש פלאפון כזה אולי ?
http://www.pelephone.co.il/itemdetails.aspx?token=&pgid=2072
איך מעבירים אליו צלצולים מהמחשב ?..
אני לא מצליחחהה..זה מעביר לאמפי שלוש
ואי אפשר תשירים שייש באמפי להשים כצלצול \=
אין לי מושג תדברי מחר עם החברה בבוקר וזה הכי יעיל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 21/07/2007) אין לי מושג תדברי מחר עם החברה בבוקר וזה הכי יעיל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😉
או שתסתכלי בחוברת שבאה יחד עם הפלאפון
אם אני לא טועה אי אפשר...
לבת דוד שלי יש כזה פאלפון אני ינסה ליצור איתה קשר ולהגיד לך...
אבל אני חושבת שאת נכנסת לתיקייה שיש לך את השיר(לא משנה אם זה בMP3) ואז יש לך אפשרויות השתמש כ: ותבחרי בסוג צלצול.. כה זה ברוב הפאלפונים מקווה שגם שם..
ובאמת תתקשרי לחברה בבוקר ותבדקי
בהצלחה 😉
יש כזה לידיד שלי
דרך הכבל נראלי
לי יש כזה בפלא בדיוק!!!!!!!!!!!!!!
ואני בכלל בכלל בכלל בכלל בכללל בכלל בכלל
לא מצליחה להכניס לו שירים!!!
זה לא מצליח לייי
אז אני לא כ"כ יודעת מה להגיד לך!
אבל בטוח יש דרך , תנסי בצלצולים שמה
לשחר במקשים ימינה ושמאלה
יש שם כל מינה
הגדרות . . . .
תודההההההה לכולם =]
טוב ננסה להתקשר עוד מעט לחברה נראה מה יגידו..
ובובית 10 גם לי בהתחלה היה קשה להכניס שירים כמה בעיות זה עשה לי
אחכ" התקשרתי לחברה הם הסבירו לי
זה לא קשה =]
QUOTE (נינה14 @ 22/07/2007) תודההההההה לכולם =]
טוב ננסה להתקשר עוד מעט לחברה נראה מה יגידו..
ובובית 10 גם לי בהתחלה היה קשה להכניס שירים כמה בעיות זה עשה לי
אחכ" התקשרתי לחברה הם הסבירו לי
זה לא קשה =]
אז אולי תסבירי לי . . . . 😁