אתה יודע מה ?
אני פשוט לא מבינה במה התאהבתי !
הרי אין בך כלום .
אתה לא שווה כלום .
בחיים שלי לא פגשתי בן אדם שטחי כ"כ , שוויתר על מי שהוא אוהב בשביל בנות או בשביל מה יגידו החברים שלו !
אהבה ? אני בספק אם תמצא אי פעם ...............
אתה מגעיל אותי .
אני פשוט מרחמת עלייך ..
יובלי?
אם הוא מוותר ככה על אהבה שלו
הוא פשוט מפסיד,נקודה!
אל תתבאסי,
זה הכול לטובה!
אני בטוחה שאת שווה משהו הרבה יותר טוב
אהבה מהשמיים!
אל תתני לו ככה לבאס אותך
ולגרום לך להיות עצובה!
וטוב שהבנת
שהוא מגעיל אותך
כנראה הוא לא באמת בשבילך!
הכול יהיה בסדר
אוהבת 3>
את תתאהבי במישהו אחר מאמי
אהבה באה ואהבה הולכת
כמה שכואב לך הכל יעבור
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה , אתן פשוט נותנות לי כח להמשיך 😊
הוא פשוט לא אמר כלום על מה שכתבתי לו .
כ ל ו ם - בדיוק מה שהוא אז זה די צפוי 😊