לא מוצאות מלון
אין אילת 😢
אתן תמצאו למה שלא יהיה?
קשה למצוא כי מפוצץ עכשיו
אבל אתן תמצאו את תתבאסי סתם מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה לא מוצאת מלון יש מלא מלונות !
תמשיכי לחפש לא להתייאש !!!
אין לא נשאר כלוום באף תאריך! ואם כן.. זה מעל 200 ללילה
אוווי מבאס..
אבל אולי תנסי להתקשר אולי ביטלו מישהו..
יאוו איזה באסה מה אז תירדי לדירה לא?
דירה?
יש דירות במחירים טובים כזה מתחלק לכמה אנשים ....
אולי תדחו את התאריך אז?
מלון זה הבעיה?...
מי נוסע? (משפחה \חברות)
גלוש את נוסעת עם חברות לא ?
תלכו על אכסנייה...
בקושי אתם תהיו בחדר ... מה אני רוצה לראות אותך.
יש מלא מלונות שהם סבבה ומתחת ל200 ללילה.
זה רק תלוי עם מי נוסעים, אם זה עם חברות אפשר ללכת למלון מעפן.