אני לא יכולה יותר 😢
נמאס לי
הודיה
די מתוקה
תחשבי שהלבד הזה יותר טוב עכשיו בשבילך
לא תמיד מה שרוצים מקבלים בסוף
זאת דרך החיים
תקבלי את זה באהבה
כי הכול לטובה יפה שלי
את לא צריכה להתבאס
את צריכה להבין שכל מה שקרה,היה סך הכול תקופה מסוימת
לימוד מטעויות שלך
את צריכה להיות חזקה מאמי
אסור שפרידה ככה תהרוס אותך, פשוט אסור!
את תראי שהכול יהיה בסדר
שולחת לך חיבוקי
אוהבת אותך מתוקה!
כל יום הוא יום אהבה
חבל שתתבאסי מאמי יש עוד זמן
והכל יכול להשתנות
תהיי חזקה אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ת' יפות שלי
אוהבת'כן
מצטערת שלא מגיבה לכן תגובות אישיות
פשוט אין לי מצב רוח לכלום כרגע
בדיכאון
גם אנחנו ביום אהבה
לא נהיה ביחד
וגם לא אחרי זה!!
אני יודעת כמה זה קשה
ושכמה זה שונה
שאת מנסה לעודד אחרים
אני מבינה את המצב שלך
אבל תנסי להוציא מזה את הטוב
כי כניראה זה לא קרה סתם
באמת מאמי , תנסי לחשוב על הטוב שבדבר
גם אם הוא ניראה לא הגיוני!
הכל קורה לטובה
תיצאי עם חברות תהני!
תכירי בנים
תעשי חייים
כל החייםעוד לפנייך!
ובאמת כמו שמורני אמרה
כל יום הוא יום אהבה!
רק שזה יום אהבה
כללי
וזה שיבוא זה
מצוין!!!
אבל הודיה יפיופה
תנסי לחייך!
להרים את הראש
ותראי שהתקופה הזאתי תעבור
אווהבת המון
מיכלו'ש
3>
QUOTE (ילדונות_17 @ 21/07/2007) אני לא יכולה יותר 😢
נמאס לי
😢 😢 😢
אווופפפ...
מצטרפת
גם אנחנו כבר לא נהיה ביחד
וגם אחרכך לא
מיצריך אותם בכלל?😢
הודיה יפה שלי מקסימום אני ואת נעשה יום אהבה ביחד חחחחחחח
בובה מותר לך היום להיות בדאון
ולהרגיש שזה סוף העולם
אבל מחררר את שוכחת מזה
ומבינה שיום האהבה
זה סתם עוד תאריך
ואתם תפצו על היום הזה בדברים אחריםם
אוהבתתתתך מלא.