QUOTE (ילדהמשומשו @ 21/07/2007) I tried to go on"
like I never knew you
[B]כל כך מתחברת עם זה
מדהים
כל כך מתחברת עם הכול!
כאילו נכתב עליי
למה אני פשוט לא מסוגלת לשכוח ממנו ???? 😢
כי את מתאמצת יותר מידיי!!!
זה יעבור, מתישהו.
לאט לאט.
תני לזמן לרפא את פצעי העבר.
ונשששממהה:
מקווה שלא עשית יותר מידיי שטויוות
כי קראתי בפורום פריקות ששתית... שנינו יודעים
שלא טוב שאת שותה, במיוחד לא כשהוא בסביבה!
ד ב ר י איתי!
שיר יפה!
ואני מסכימה עם התגובה מעלי תני לזמן לעשות את שלו
QUOTE (oshri_Ok @ 21/07/2007) כי את מתאמצת יותר מידיי!!!
זה יעבור, מתישהו.
לאט לאט.
תני לזמן לרפא את פצעי העבר.
ד ב ר י איתי!
אווהבת אותך יפה שלי 3>
אושרי לא אל תדאג
אני לא שותה יותר מידי
אני מודעת לכל מה שאני עושה
והוא בכלל לא היה 😢
אני לא יראה אותו כנראה כמה זמן עכשיו 😢
אווווווף ..
QUOTE (oshri_Ok @ 22/07/2007) כי את מתאמצת יותר מידיי!!!
זה יעבור, מתישהו.
לאט לאט.
תני לזמן לרפא את פצעי העבר.
ונשששממהה:
מקווה שלא עשית יותר מידיי שטויוות
כי קראתי בפורום פריקות ששתית... שנינו יודעים
שלא טוב שאת שותה, במיוחד לא כשהוא בסביבה!
ד ב ר י איתי!
יהיה בסדר!!!!
אל תשבריי
ותחייכי, אולי זה ישנה לך את המצב רוח... בקצת
שיר יפה ..
אני מקווה שהכל פסדר..
אוהבת אותך!
אני מקווה שהכל יהיה בסדר
"אם לא היא אז אף אחת
יותר טוב כ ל ו ם מכמעט ... "
אף אחד פשוט לא מבין את זה... 😢