מנהלים מצטערת
אבל מרוב אשכולות של דיכאון
החלטתי לפתוח אשכול אחד של חחח בית משוגעים
אז שיפרקו קצת בדרך אחרת 😊
לא רק בחפירות [אוהבת'כם יפים שלי, הכול מאהבה 😁]
אז אני המנהלת
ברוכים הבאים!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אשכול של בית משוגעים מתאים לי חחחD:
חחחחחחחחח קרועה😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קולולולולולולולולולולולולולוללולו
מזל טוב על אשכול מיוחד ומשובח של בית משוגעים
חחחחח החרפנתי 😯 😂
בית משוגעים? הבית שלי 😊
התגעגעתי אליו חחח
רעיון יפה
אני גם מצטרפתתת!!
חעחעחעחעחעחוחוחוחוחוחיחחיחיחיחיחהחהחהחה
אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעא
חעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחחע
עוד הפעם צודקת(מירב?)
O:
חחחח הראש שלי כואב מרוב השיגעון.
זה ישאר פתוח כל עוד לא יהיו שיחות...
תשמרו על חוקי הפורום
ולא הכל עצוב!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*