חאלס לפרוק
קחו סמים כבר
או שתתאבדו
מה אתם אוכלים תסביכים על חרא. חיים פעם אחת אז תחיו עד הסוף XD
---פריקה---
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
איזה חרא צהוב אני 😊
תמיד ידעתי שיש לך שריטה
אוהבת אותך ולדעתי זה טוב שפורקים
ככה זה לא נשאר בלב...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחח
הרגת אותיי..
ואני מסכימה עם מורן
זה טוב לפרוק
אבל אל תשכחו שכל מה שקורה קורה לטובה
ותמיד יהיה טוב בסוף
ומכל דבר
לומדים משהוו
אוהבת המוןן
חחחחחחחחחחחחחחחחח תבאי קצת חומר
QUOTE (15PrInCeSs @ 21/07/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחח תבאי קצת חומר
😁 😁 😁
QUOTE (פוניתה @ 21/07/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 21/07/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחח תבאי קצת חומר
😁 😁 😁
=)=)
חח הדר,
אני שמחה שטוב לך!.. 😊
אבל יש אנשים שקשה להם להחזיק הכול בפנים
חייבים לפרוק את זה
ולקבל תמיכה מאנשים ..
ופה זה המקום לא?.. 😊
נראה לי בלל זה הם פורקים
כדי לא להתאבד...
ואשכרה קחו סמם זה עוזר
סתם 😛