כל דרך בחיים מורכבת מהרבה צעדים צעד אחד ועוד אחד ועוד...
יש כל-כך הרבה פרחים יפים בדרך
וכל-כך הרבה מה לראות
נכון-יש גם הרבה סלעים פה ושם
המכאיבים עד דמעות
וצריך להרים קצת יותר גבוה את הרגליים
ולהמשיך לצעוד-הלאה
כי תמיד יש הרים מישור וגבהות צריך רק להמשיך ללכת הלאה
אם תרימו את הראש ותרגישו ביטחון
הכול פתאום ייראה צודק ונכון
אם תהיו עם ראש פתוח להצעות
לפתע תשימו לב לדברים שבעבר היה קשה לכם לראות
אם תקדישו לכאב מעט
תיראו שלהמון אנשים אכפת
אם תשאירו קצת שאלות ללא תשובה
תיראו שבעתיד התשובות יבואו אליכם עם המון אהבה
אם תלמדו כי הדרך הקשה היא לפעמים הטובה מכולם
תוכלו לראות בצורה שונה את העולם
תחייכו,הכול לטובה
"אם הדרך קשה אין דבר,
כל יום הופך לעבר..
אל תביטו אחורה לכו ישר
כי בסוף הדרך יש מחר..!!
אהבתי...😊 הייתי צריכה לקרוא את זה עכשיו
QUOTE (פוניתה @ 20/07/2007) אהבתי...😊 הייתי צריכה לקרוא את זה עכשיו
😁
מדהימה שליייי =)
מאוהבתתת בךךךך
ת' חיימשלי
מהההמת אחת חולה עלייך!
למרות זה עדיין קשה לי
וכואב לי!
נצפה ונקווה לטוב
בקרוב
אווהבת המון
מיכלו'ש
3>
הודיה?
מיכלי?!
אוהבת אותכן!!
מיכלי? מאמי,הכול יסתדר! רק תקווה אמונה ו..יהיה בסדר!
כמה שרע לי עכשיו , זה באמת מעודד לקרוא את זה.
תודה לך מותק . !
אהבתי
כמה שזה נכון
לאב יווו 3>
😊
אהבתי
כמה שזה נכון
לאב יווו 3>
איזו מקסימה כל הכבוד על היוזמה
אוהבת אותך מאמי
ותזכרי את זה גם כשאת עצובה😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
באמת עוזר לקרוא את זהה
וזה באמת נכוןן!!!
רגיי?
את מדהימה!!
אוהבת אותךך!!
תחייכו,הכול לטובה
שונאת תמשפט הזה
מיום ליום אני מגלה כמה צביעות יש בו
אין על מה!..באמת!..אתם מדהימים!
15PrInCeSs-מתוקה על תחשבי ככה...תלוי ליד איזה אנשים את נמצאת,לא כולם אותו דבר
אוהבת מלא מלא
עושה טוב בלב לקרוא את זה (:
תודה שהבאת מאמי