אני רוצה לראות אותו מחר !!!
בא לי למות .. 😢
היי לא למות !
לא לפניי בכל אופן ..
למה את לא יכולה לראות אותו ?
חרא לי ...
כי יש לי חברות נחמדות ש"באות איתי" .
למות?!!? אל תדברי שטויות
אף אחד לא שווה שתמותי בגללו
וגם אם לא תיראי אותו היום
תמיד יש את המחר
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 21/07/2007) למות?!!? אל תדברי שטויות
אף אחד לא שווה שתמותי בגללו
וגם אם לא תיראי אותו היום
תמיד יש את המחר
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נכון לא שווה למות בגלל כלוםם
רק אל תמותתי לי !!
תשכנעי את החברות שלך.. או שהוא יבוא לראות אותך
בהזדמנות אחרת ממממאמי, בהצלחה :]
QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 21/07/2007) רק אל תמותתי לי !!
תשכנעי את החברות שלך.. או שהוא יבוא לראות אותך
^ איתה.
אוהבת אותך מאמי מקווה שתיפגשו בסוף ....