* ת'אנשים האלה שבאים ושואלים לשלומך כשהתשובה שתענה להם.. לא באמת מעניינת אותם
* שונאת ת'אלה שמשחקים אותה חברים טובים.. לצידך וכו', עד שצריכים מהם משהו ופתאום? נעלמים לך!
* שונאת אדישים!
והכי הרבה?!
שונאת אותו כי הוא מתנהג כמו תינוק!!!!
די בוביק,
עכשיו זה לא הזמן לשנוא
ואת מרגישה ככה
בגללו
הוא לא עושה לך טוב
נכון?
עזבי מאמי,הוא לא שווה ת'כאב הזה
תעברי הלאה
כמה שקשה
את שווה אהבה גדולה
בן-אדם שיעריך את האהבה שלך,
הכנות שלך
השגעונות שלך..( 😛 )
כי את מדהימה!
אוהבת אותך נסיכה
אלעד:
התאכזבתי מכמה אנשים
כמה אנשים שהכי סמכתי עליהם
עד לפני כמה דקות
----
רגינה:
לא הכול קשור עליו בייבי שלי
השגעונות שלי?
חחח צריכה לחפש לעומק
ועוד?
אחד שיעריך ת'שגעונות שלי
גמני אוהבת'ך
תזכרי
אני אוהבת אותך כמו שאת
וזה שיעריך אותך,יבוא!..אל תדאגי
מוווואהה 3>
מסכימה עם רגינה מאמי
ועוד משהו אם יש כמה
דברים חרא זה לא אומר שהכל
ככה לא טוב ומגעיל תסתכלי
גם על הטוב לצד הרע😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (ילדונות_17 @ 20/07/2007) * ת'אנשים האלה שבאים ושואלים לשלומך כשהתשובה שתענה להם.. לא באמת מעניינת אותם
* שונאת ת'אלה שמשחקים אותה חברים טובים.. לצידך וכו', עד שצריכים מהם משהו ופתאום? נעלמים לך!
* שונאת אדישים!
והכי הרבה?!
שונאת אותו כי הוא מתנהג כמו תינוק!!!!
אז אולי במקום לשנוא אותם ולהתבכיין ולתת לעצמך כאפות תתחילי להעריך את עצמך מחדש ולדעת לא להתקרב לכאלה אנשים
חומר למחשבה.
אלעד:
כמה חברות "טובות" שלי
והאקס הטרי שלי, התינוק!
----
נאפי:
בדר"כ מסתכלת גם על הטוב
----
הדר:
הבעיה שאי אפשר להבין מיזה מי..
עד שלא מתאכזבים
אין מה לעשות ... יש גם כאלה