אף פעם לא באמת היית שם
זה כמו חצי חלום חצי סיוט
בחיים זה לא היה ולא יהיה מושלם
האהבה הזאת היא סתם טעות
זה נגמר שנינו יודעים
אתה כבר חושב שיצאתי מהלב
רוצה שתדע שבחיים
לא ידעתי כזה כאב
אני אוהבת אותך ......................
אני חלשה ,
אמרתי לו שאני אוהבת אותו ועוד באייסי .
הוא עוד לא התחבר ..
הוא התחיל עם כמה חברות שלי !
איך יש לו את הזכות ?
אני עוד אוהבת אותך תביןןן כבר אני כ"כ אוהבת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אבל כמו שאמרתי - זה בחיים לא יהיה משהו רציני .
כי יש עוד דברים שצריכים להיות בקשר חוץ מאהבה , והדברים האלה לא קיימים בך .
בבקשה תעזרו לי אפילו לחברות שלי אני לא מספרת את זה כי אני כבר יודעת מה הם יגידו אני צריכה את העזרה שלכם 😢
מישהו יכול להגיבבבבבבבבבבב ???????????????????????????????
אני לא יודעת מה לומר לך
הייתי במצב שלך
ואני יכולה להגיד לך שזה יעבור
עם הוא לא אוהב אותך? הפסד שלו מאמי
תעדכני אותנו בנוגע למה שהוא ענה לך
מחזיקה לך הצבעות
חוץ מזה את לא חלשה
זה גם ככה קשה לומר למישהו מה שאת מרגישה כלפיו
נראה שאת יודעת איזה טיפוס הוא..
יעבור, לאט לאט
קחי לך הפסקה מכולם
קצת לבד לא יזיק 😊
מסכימה עם שנהב מאמי
אבל בזמן הזה תכירי אנשים
תצאי עם חברות תהני ממה שאת עושה
את חייבת להמשיך
נראלי שהוא לא שווה אותך בכלל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בחופש הזה ...
הכרתי אנשים יצאתי עם בנים יצאתי עם חברות מה לא עשיתי !
וגם יש לי כמה בנים על הכוונת חח
אבל אין מה לעשות אני עדיין אוהבת אותו והוא עדיין אוהב אותי ואני יודעת את זה !
הוא שלח לי הודעה כשכבר ישנתי : "?" ואז אחרי חצי שעה שאני לא עונה קורא לי 100 פעמים את האווי ואז כותב "למה את סתם אומרת?"
הוא לא מאמין אבל מצד אחד הוא ממש אכפת לו .
עזבו אני לא כתבתי לו את זה כדי שנהיה ביחד כתבתי לו את זה רק בשביל שיפסיק להתחיל עם חברות שלי כי הוא בטוח שמותר לו והוא יודע שזה מעצבן אותי הוא רוצה לבדוק מה זה יעשה לי .
😊