אחרי שהוא אמר שאני חושבת רק על עצמי ושאני ילדותית ושהוא לא מבין איך חבר שלי נשאר איתי ( שד"א כבר לא נשאר איתי...) וכו' וכו' הוא עוד שולח לי הודעה?!
רגב (PM 06:41) :
😊 תמונה יפה בצד
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 06:54) :
תודה..
רגב (PM 08:51) :
כריסס
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 08:51) :
?
רגב (PM 08:51) :
תישלחי בבקשה את התמונה בצד נראה
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 08:51) :
ממש לא
רגב (PM 08:51) :
למה?
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 08:52) :
לא בא לי לדבר איתך
רגב (PM 08:52) :
מה עובר עלייך ?
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 08:52) :
כלום
רגב (PM 08:52) :
אז מה הרגשות איבה ושנאה קחי הכול חפיף לא צריך לנטור טינה זה לא בריא לנפש
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 08:53) :
לא שונאת אותך
אין לי אף רגש כלפיף
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 08:53) :
ך
רגב (PM 08:53) :
😊 אהה אפילו לא חיבה?
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 08:53) :
אפילו
רגב (PM 08:53) :
סימפתיה?
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 08:53) :
לא
רגב (PM 08:54) :
אהה אוקי סבבה מאמי 😊 תיתפלאי לי יש כלפייך סימפתיה
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 08:54) :
לא ממש משנה לי
רגב (PM 08:55) :
אוקיי מאמי אז מה שלומךך?
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 08:55) :
מדהים
רגב (PM 08:55) :
😊 יפהה שמח לששמוע מאמי מאחל לך שרק ירבו ימים כאלה
רגב בסטאטוס אחחחחחחחחחח איזה ניצחון מתוק.........
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 08:55) :
תודה
רגב (PM 08:56) :
בבקשה אצלי סבבה תודה ששאלת חחחחחח
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 08:56) :
לא שאלתי
רגב (PM 08:57) :
רוצה אני אומר לך משהו?
•.° כ ר י ס [ : •. (PM 08:57) :
לא





