ומה?!
ערב שישי
לא רק שאני נשארת בבית
אני גם צריכה לשטוף כלים!
המוןןןןןןן כלים
רק שעתיים יקח לי עכשיו לשטוף כלים =/
שעתיים רצוף!!
אין לי כוחחחחח
מאמי
לא נורא,תשתפי כלים,
פעם אחת לא יקרה כלום
זה לא אמור ככה להרוס אותך
תשתפי כלים,
ואז תנוחי מאמי
אוהבת אותך נשמה
מלא מלא מלא
פעם אחד?
בכול יום שוטפת כלים
לפחות פעמיים ביום
גם היום שטפתי בבוקר
רק מה?
אולגה אחותי מתעצלת לשטוף כלים
זה לא מתאים לה
אז אני תמיד שוטפת רצוף
גמני אוהבת'ך מלא מלא מלא
מאמי שלי
זה רק כלים!
די,די
אל תתרגזי ככה
לא שווה להתעצבן בגלל כלים 😛
תשתפי לאט לאט,תנוחי ותשתפי שוב
גמני עושה ככה
לאט לאט מאמי
בלי עצבים
אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 20/07/2007) מאמי
לא נורא,תשתפי כלים,
פעם אחת לא יקרה כלום
זה לא אמור ככה להרוס אותך
תשתפי כלים,
ואז תנוחי מאמי
אוהבת אותך נשמה
מלא מלא מלא
מסכימה מאמי
כולם שוטפים כלים ולא קורה כלום
לפעמים צריך לתת מעצמנו...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בגלל כלים להיות מבואסים?
אבוי אבוי לך!!!!
מזה , זה רק כלים מאמי
תעשי קצת קצת , תנוחי ותמשיכי
זה ייגמר מהר!!
אווהבת המון!
3>
ת' יפות שלי ונאפי כבר כתבתי לרגינה..
'פעם אחד?
בכול יום שוטפת כלים
לפחות פעמיים ביום
גם היום שטפתי בבוקר
רק מה?
אולגה אחותי מתעצלת לשטוף כלים
זה לא מתאים לה
אז אני תמיד שוטפת רצוף'
התשובה הזאת תתאים גם לך
לא נורא תגידי תודה אני כל יום מכניסה למדיח ומוציאה אני עושה את זה איזה 2 פעמים ביום .
תגידי תודה !
חחח מכניסה למדיח?
אני שוטפת בעצמי =/
בלי להכניס למדיח
לפחות פעמיים, בכול יום!
ת' מותק בכול זאת על הניסיון לעודד
בוביק שלי?!
די נשמה
תחשבי רגע על אותו יום שיהיו לך ילדים
וכמה פעמים אז תצטרכי לשטוף כלים 😛
עכשיו זה עוד מצב מעודד
מה יהיה אחר-כך.. 😯
אוהבת אותך יפה שלי
QUOTE (נאפי @ 20/07/2007) QUOTE (רגייי @ 20/07/2007) מאמי
לא נורא,תשתפי כלים,
פעם אחת לא יקרה כלום
זה לא אמור ככה להרוס אותך
תשתפי כלים,
ואז תנוחי מאמי
אוהבת אותך נשמה
מלא מלא מלא
מסכימה מאמי
כולם שוטפים כלים ולא קורה כלום
לפעמים צריך לתת מעצמנו...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא כולם חח סתם
יאללה לא להתבאס
שתי דקות תשתפי כלים וסימת עם זה עד הפעם הבאה 😊
רגינה שלי:
מה יהיה אחר כך?
אני עדיין תקועה בעכשיו =/
אין לי מושג מה יהיה כשיהיו לי ילדים
נשלח את בעלי לשטוף ת'כלים!
מחר אני הולכת לשטוף
לא שטפתי עדיין בפעם השניה =/
לשם שינוי
יום אחד שבו שטפתי רק פעם 1 כלים!
גמני אוהבת'ך חיימשלי
----
מירב:
ת' בייבי
תשטפי עכשיו מאמי
מה הבעיה?
לסיים עם זה וזהו
לשכוח
ללכת לישון,לנוח אחרי כל השבוע העמוס
בשמחה הייתה עוזרת לך,אבל את רחוקה ממני 😢
אוהבת אותך!
ת' מושלמת שלי
גמני אוהבת'ך!