"לפעמיים רק אחרי המעשה
חושבים על הכל,
ומוצאים ממנו,
את הרע ואת הטוב,
וחושבים איך אפשר
לשפר את הדברים,
אבל לפעמיים כבר מאוחר מדי,
ואין דרך חזרה,
ומה שנשאר זה
רק להתקדם ,ולהמשיך לכיוון העתיד
עם העצב שיש בפנים,
ועם כל הזיכרונות,
שהצטברו להם במשך השנים,חודשים וימיים!
אך לפעמיים קשה להתקדם,
ולהמשיך קדימה
העצב חזק מהרצון,
והכל נראה רחוק
התקופות הטובות נעלמו,
ומה שנשאר בפנים זה העצב הגדול,
שקשה "להיפרד" ממנו..."
מיכלי!?
נכון מאוד קשה להחזיר ת'זמן לאחור
דברים שאת רוצה להחזיר וכבר אי-אפשר
וקשה להתקדם הלאה
להמשיך בחיים כאילו כלום לא קרה
אבל
אין ברירה
החיים מציבים בפנינו "אבנים גדולות"
שלא נותנים לנו מנוח
אבל זה לא אומר שאת צריכה לוותר
אלא ההפך
להתחזק
להיות חזקה
לדעת שכל דבר קורה לטובה,
לכל אירוע,תקופה יש סיבה משלה
את תראי,
שהכול יעבור
כמה שזה נראה רחוק מתמיד
הכול יסתדר על הצד הטוב ביותר!..את תראי
ואני פה בשבילך תמיד מדהימה שלי,תמיד!
אוהבת אותך מלא
ושולחת לך חיבוק ענק!
מוואה3>
רגינה תודה
מהההמת שלי אני חולעלייך!!
אווהבת המון!
3>
נכון שאי אפשר להחזיר את הזמן
אחורה כי מה שקרה קרה
אבל תמיד אפשר לתקן ולשנות
אין סיבה שתסבלי מאמי
תרימי את הראש תהיי חזקה
תשני ותתקני את מה שאת צריכה
בכל השאר מצטרפת לרגינו'ש
אוהבת אותך יפה שלי
שולחת לך חיבוק ענקי
ותמיד פה בשבילך אחות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 20/07/2007) נכון שאי אפשר להחזיר את הזמן
אחורה כי מה שקרה קרה
אבל תמיד אפשר לתקן ולשנות
אין סיבה שתסבלי מאמי
תרימי את הראש תהיי חזקה
תשני ותתקני את מה שאת צריכה
בכל השאר מצטרפת לרגינו'ש
אוהבת אותך יפה שלי
שולחת לך חיבוק ענקי
ותמיד פה בשבילך אחות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני לא יכולה לא לתקן
וגם ניראה לי לא לשנות
אוהבת אותך המון
מואהה
3>
אאאוווווווווווווווווווף
נמאסס לי כבר
וממש עצוב לי
ריק לי בפנים
החיוך לא עולה
כמה שאני מנסה
פשוט כלום
הוא בתרדמת
אווופי
למההה? למההה? לעזאזל!!
יש בלבי המון רגשות
ובראש המון מחשבות
אין לי מושג מה כבר יכול לקרות
לא מצפה לכלום
מה שצריך לקרות קורה
רק שיעבור כבר
התקופה הזאתי
ממש מעיקה לי!!!
ואם יש דברים משמחים
ומלאי כייף ושגורמים לשמחה
תמיד אחרי זה הם נעלמים!!
ואז שוב אני בירידה!!
נמאסס לי מזה!!!!!!
😠
מאמי החיוך יעלה
אם לא תעשי משהו כדי לשפר
את המצב רוח כלום לא ישתנה
תרימי את הראש תצאי עם חברות
תכירי ידידים תעשי חיים
תנצלי כל רגע
בסוף הכל מסתדר
תמיד בא הטוב ואם הוא לא הגיע
זה סימן שזה לא הסוף😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*