מישהו פה הוציא תעודת עובד?
נכון צריכים להביא תמונה? אז אני צריכה לדעת אם חייבים שהמבט יהיה ישר
כמו שחייבים לתעודת זהות או שזה לא קשור?
כי זה כולה תעודת עובד חח
למה במשתמש האנונימי מאמי?
וכן צריך תמונה ושהמבט יהיה כמו
שת.ז. למרות שאין לי אני יודעת
כי לידידים שלי יש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יום ראשון אני הולכת להוציא
וכן צריך פספורט כמו של עתודת זהות . .
את צריכה תמונת פספורט שלך,
לא תמונה שלך מהבוק ..
סתם, אף אחד לא רואה את זה ,
אבל גוף רשמי מוציא לך את התעודה והם רוצים שזה יהיה מכובד,
אז עדיף מבט ישר .
תמונה שאת מביטה ישר למצלמה, תמונת פספורט בקיצור.. בתמונת פספורט רואים רק את הפנים שלך והן ישרות ישר למצלמה
ללא כובע, איפור מיותר
שיזהו אותך בקיצור
ואישור רפואי לא לשכוח!
פשוט אין לי זמן לעשות תמונה אני חייבת את זה ליום ראשון בבוקר
או ששוחטים אותי
והתמונה היחידה שיש לי אני מסתכלת למצלמה אבל הפרצוף נוטה לצד..
אין סיכוי שיתנו לי כרטיס עובד ככה? אישור רפואי לא בעייה יש לי...
אם כבר פתחת אשכול חח
מאיזה גיל אפשר להוציא?
15?
אאצלנו הצלם צילם ילדים לתעודת זהות מהצד כזה בזווית ....
ולא הייתה בעעיה
זה כווולה כרטיס עוובד
ואם את מרחובות אז בכלל מחפפים שמה
QUOTE (-anonimi- @ 20/07/2007) מישהו פה הוציא תעודת עובד?
נכון צריכים להביא תמונה? אז אני צריכה לדעת אם חייבים שהמבט יהיה ישר
כמו שחייבים לתעודת זהות או שזה לא קשור?
כי זה כולה תעודת עובד חח
צריכים תעודת זהות ותמונה פספורט אז מבט ישר
QUOTE (יובלושיתית @ 21/07/2007) QUOTE (-anonimi- @ 20/07/2007) מישהו פה הוציא תעודת עובד?
נכון צריכים להביא תמונה? אז אני צריכה לדעת אם חייבים שהמבט יהיה ישר
כמו שחייבים לתעודת זהות או שזה לא קשור?
כי זה כולה תעודת עובד חח
צריכים תעודת זהות ותמונה פספורט אז מבט ישר
😊