אפילוו..
נימאס כבר ליפרוק..
ולהיות חזקה?
זה עוד סתם משפט..
כי תאמת אני לא כזאת
מה אפשר לעשות !
כאבבב זה לא משהו שאפשר לעצור אותו..
הוא משתלט עלייךךך ולפעמים תקוע ולא יכול לעזוב..
חזקהה? חח בדיחה ..זה רק גורם להרגיש רע יותר
שבת שלוםם..
אוהבת אתכם
צודקת...
אבל אם תרגישי רע ותשני את המחשבה למחשבה חיובית
את תראי כמה זה עושה טוב
וכמה את מרגישה חזקהץץ!
וזה אפשרי רק אם מאוד רוצים..
QUOTE (ysataia-vika @ 20/07/2007) צודקת...
אבל אם תרגישי רע ותשני את המחשבה למחשבה חיובית
את תראי כמה זה עושה טוב
וכמה את מרגישה חזקהץץ!
וזה אפשרי רק אם מאוד רוצים..
מסכימה איתה.
תחשבי רק חיובי.!!
שבת מושלם. 😁
ובר?
תאמיני לי לסופו של דבר תמיד טוב.
אוהבת אותך מלא 😊
אהובתי?.
בר?
אני אוהבת אותך כל-כך,ואני שולחת לך חיבוק ענק,פשוט ענק
דיברתי איתך,ואת יודעת שאני רוצה רק את הטוב בשבילך
אז מתוקה,אלוהים למעלה רואה את הכאב,את פשוט צריכה לדעת שכל מה שאת עוברת זה לא סתם,יש סיבה יפה שלי
את כן חזקה,את לא מוותרת,תראי כמה עברת בחיים?.את חזקה מכולן
נכון,כל מה שאני אגיד לך כרגע,כל מה שאני אנסה להוציא מהפה לא יעצור לי להוציא אותך מהמצב הזה
אבל אמרתי לך הכול באייסיקיו,ואני רוצה רק טוב בשבילך
אני רוצה שתחייכי,תיהי מאושרת,כמה שזה נראה רחוק
את גיבורה!
אני אוהבת אותך נסיכה
אי אפשר לעצור אותו
אבל אפשר לנסות לשנות אותו
מכאב לשמחה ומבאסה להצלחה
את תהיי חזקה ברגע שתביני את הדברים
ואז את תראי איך את עוברת את כל המשברים האלה!
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה כבר לא עוד סוג של תקופה
ולא עוד סוג של משברר
זה משהו שמתמשך שנים
בסוף הכל מסתדר, והכל טוב!
וזה יבוא לך..ומקווה שמהר!!
אוהבת אותך, שבת שלום 😊
שבת שלום מאמי שלי!!!!
אני לא יודע בדיוק מה קורה איתך...אבל אני סומך עליך שתיהיה בסדר...
אם נשיקה וחיבוק יעודד אותך אז:
מואאאאהההה
וחיבוקי!
מאמי מה קרה????
כבר מדברת איתך
יהיה פסדר.. זה גם עוד משפט מעפן ..
ותאמת הוא בכלל לא גורם להרגשה טובה.
הוא גורם רק ליותר חרא
כי תאמת אף אחד לא יכול להרגיש מה באמת עובר עליי ולא משנה על מי!