עבר כבר חודש
מתחילת החופש הגדול
לכל אלה שלא היו להם בגרויות
לי עבר כל כך מהר
מה הספקתם לעשות?
ומה עוד מתכננים לעשות?
שיהיה המשך חופש נעים
ותנצלו כל שנייה
תיהיו זהירים
ובלי שטויות!!
ו..
שבת מקסימה לכולם!!
לא עשיתי משהו מיוחד האמת ...
עבר לי יותר מידי מהר😢
הספקתי לעבור כאב שלם של תקופה
עצובה... אבל אני יעבור את זה אין ברירה.
הספקתי לעבוד ולצאת עם חברות וידידים
לרכב ללכת לים וזהו בעיקרון
באמת לא משו מיוחד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דדדדדדיי תרגעעעעעעעו עוד לא עבבבבבר, הוא רק התחיייייייייל
חודששש ויותר לפנינווווו!! להתחיללללל לנצללללללל 😊
תההההההההנו!!
חחחחח ת'אמת שעבר מהררר
למרות שיש עוד חודש +
ולרוב אני לא יושבת סתם בבית
הוווווווא כ"כ קצרר !!!
מה הספקתי ?
ים, ת"א, הופעות, הצגה עם סבתא וסבא ;] חחח,
לישון אצלהם, יומולדת לחבר =] שזה היה פרויקט רציני חחחח
איייילת 😊
הכרתי אנשים חדשים (:
ייש עוד מלאאאאאאאאאאא .
מה אני מתכננת ?
צפון
סלקום ווליום
ניצנים
סופרלנד או לונה פאררק
ימית 2000\ממדיון
ועוווווד כל מיני שטויווווות ... ;]
אוף מעצבןן רק חודש מסכן נותר בעע.
מה כבר הספקתי?
לצאת עם חברות
לונה פארק
ימית אלפיםם
לישון אצל חברה ועודד כמה דברים😛
ומה אני מתכננת?
את זה אני כבר יראה 😊
שבת שלום מושלם לך לכולם 😊
חחחח
לי נראה חודש וכמה ימים😢
בתחילת החופש הייתי בחזזות..
ואז היה המופע סיום שלנו..
ואז לא עשיתי שום דבר מיוחד
הייתי בבית
מחשב טלויזיה
יצאתי לפעמים
הלכתי לחברות הן באו אלי
ובהמשך..
נוסעת עם אחותי חבר שלה וחברה לימית..
בן דוד שלי עושה כנראה יומולדת במסעדה
צריכה ללכת לרופאים 😊
וזהו נראה לי
מואהה
וואי איזה מהר עבר חחח
עווד בערך 10 ימים חחח אני טסה איזה כיף
לא הספקתי הרבה
הלכתי לים נפגשתי עם חברה שלי שגרה רחוק
היו כה יצאיות שהלכנו להסתובב
קניון
ישנתי הרבהה
הלכתי למקס ברנר
לבאולינג
וזהו
יכלתי יותר עם לא היה לי חברות יבשות =/
החופש שלי התחיל רק ביום שני...
מירב גם את סובלת מחברות יבשות??
חחח זה כזה מעצבןן
ולאן את טסה?
וכמובן תהניי😊
---
ולמה הוא התחיל רק ביום שני?