אווקי אניב אילתב תאריכיםה אלו😊
מראשון עד חמישיי..
יש עוד מישהו שיהיה שמה?
שנינוש אני יתקשר אלייך וניפגש כבר חחח=]
אם מישהו יהיה גם באילת אז שידבררר איתיייייייייייייי
שבת שלום אהובים, אני אוהבת אותכםםםם כ"כ !!!!!
גלו'ש חיימשלללליי..
אני מתגעגעת אלייך אחותי,
את חסרה לי מלא.
וואי וואי שחחר אנחנו באיללת בתאריכים האלללה
תבטלי תבטלי
חחחחחחחחחחחח ;]]
אני באילת בריביירה
את נוסעת מת"א?תחנה מרכזית?
איזהה כיףףףףףףףףףףףף לךך תהניי מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאא..
גם אני בתאריכים האלה :]
באיזה מלון את מאמי ?
😊
QUOTE (רוווותמיXD @ 20/07/2007) יאא..
גם אני בתאריכים האלה :]
באיזה מלון את מאמי ?
😊
אני בריביירה בתאריכים האלו,איזה את?
מישו פה נוסע מהתחנה המרכזית בת"א לשם?
באוטבוס של 7 בבוקר?
תשעה באב.. אסור לרדת לאילת!
ידידים שלי.. רוצה מספרים ?
QUOTE (apchi @ 20/07/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 20/07/2007) יאא..
גם אני בתאריכים האלה :]
באיזה מלון את מאמי ?
😊
אני בריביירה בתאריכים האלו,איזה את?
מישו פה נוסע מהתחנה המרכזית בת"א לשם?
באוטבוס של 7 בבוקר?
אני בקיסר (:
ואני לא נוסעת באוטובוס....
תהנה 😊