שוב, שלמה ארצי - שפויים
וכמה נשאר לך בכיס שאל אותי שכטר ולא עניתי
ואחר הוא נסע לחפש ת'צמו של בדרכים
ויום אחד כשהופענו במילואים פתאום ראיתי
איך הוא שר במזרחית עם חיילים שמחים
שים לך בחדר, אמר, גיטרה ותנ"ך
זה ישאיר תמיד מאוזן ומאונך
אל הכפרים, אמר, ניסע נמצא שלווה של אלוהים
לא היה לנו מוצא, העיקר שנשאר שפויים
אני יכול כבר להסתכל על הכל מרחוק
מי נשאר שפוי יותר ומי נשאר פחות
אני מרים ראש לפעמים ושומע שיר אהבה בספרדית
או נכנס לאיזה חנות ממתקים באיזו עיר
ואומרת למוכרת הקטנה שנפרדים
מותק, העיקר תחזיקי מעמד
העיקר שנשאר כאן איכשהו שפויים
וכמה נשאר לך בכיס שאל אותי שכטר
אז הלוותי לו אלף והוא בזבז אותם על אישה וחומרים
ובשביל להשאר שפוי אני כותב לך עוד מכתב אחד מאלה
שאתה כותב רק כשאתה אוהב רק כשאתה צעיר
ובחדר ישן לו איש קטן מנישואי הראשונים
אני מביט בו ובדם זורמת אליו האהבה שלי
וכשהוא מנגן ושר ראפ טוב ומה נעים
אני אומר לו בן יקר רק שנשאר שפויים
ואני יכול כבר להסתכל על הכל מרחוק
מי נשאר שפוי יותר ומי נשאר פחות
אני מרים ראש לפעמים ושומע שיר אהבה בספרדית
או נכנס לאיזה חנות ממתקים באיזו עיר
ואומרת למוכרת הקטנה כשנפרדים
(מותק) העיקר תחזיקי מעמד
העיקר שנשאר כאן איכשהו שפויים
את שכטר מצאו מת בפריז בלי אהבה בלי כסף
אני עוקף את המשאית שבאה ממולי
חושב על אלוהים שניהיה זקן ועייף כי העולם שלו ניהיה להיפך
ממה שהוא התכוון כשהוא ברא אותו בשבילכם ובשבילי
ובחדר הקטן שני סינים אבודים
הם מסיידים אותו לבן כמו השמים של פקין
וכבר חודשיים שאנחנו לא ביחד, תגידי לי מה זה אומר?
אני נוסע לצד השני של העולם לשמוע את פול סיימון שר
ושוב אני אומר
אני יכול כבר להסתכל על הכל מרחוק
מי נשאר שפוי יותר ומי נשאר פחות
אני מרים ראש לפעמים ושומע שיר אהבה בספרדית
או נכנס לאיזה חנות ממתקים באיזו עיר
ואומרת למוכרת הקטנה כשנפרדים
(מותק) העיקר תחזיקי מעמד
העיקר שנשאר כאן איכשהו שפויים
כן...אני יכול כבר להסתכל על הכל מרחוק
מי נשאר שפוי יותר ומי נשאר פחות
אני מרים ראש לפעמים ושומע שיר אהבה בספרדית
או נכנס לאיזה חנות ממתקים באיזו עיר
ואומרת למוכרת הקטנה כשנפרדים
(מותק) העיקר תחזיקי מעמד
העיקר שנשאר כאן איכשהו שפויים
שפויים...שפויים...
שפויים...שפויים...שפויים
שפויים
--------------------------------------------
קצת חומר למחשבה...
שבת שלום לכולם!





