אחללללה שבת לכולנו (:
מחר נגגמר לי החופפש שעשיתי לעצצמי
ויום ראאשון חוזרים לשגררה |:
שגרה זה טוב , לא ?
חחח מנסה לנחם את עצמי :]
באותה הזדמנות ,
שכבר יהיה לכולנו אחלה שבוע גם (:
יענו שבוע הבבבא .
השבוע האחרון שלי שמה (:
ואז סופסוף חווופש .
ט'ח חופש .
חוזרת לעבודה אינטנסיבית D:
[ שניר , אל תתעצבן .. חח ]
אוהבת את רובכם ! 3>
הגבתי לפני נאפי יאללללה 😊
חחחח 😉 חחולה עללייך מורנן
איזה חופש נגמר מאמי?
שיהיה המון בהצלחה בהכל
ותהני הכי בעולם אוהבת המון ושבת שלום
שנירר חחחחחח לא נורמלי אחד אני לא כל היום באתר
חחחחח שבת שלום מאמי חולה עלייך מואההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח תכלס הגבת לפני מורני..אף אחד לא מצליח 😛 😁 מתה על היפה הזאת..
יפה שלי שיהיה בהצלחה בהכל
אוהבת אותך!
מורן עשיתי לעצמי חופש יום חמישי
ואז שישי שבת ...
היה לי סופ"ש ארוך :]
בר תודה מאמי 😊
אוווהבת מלא 3>