אווווופ הכל נורא!
למה זה קרה?!
אם..אם רק הייתי יודעת
אם רק הייתי יכולה לשנות
הכל קרה בגללי!!
הכל קרה באשמתי!
וגם אם לא..
זה כבר לא משנהה
כי אני יכולתי למנוע את זה!
אבל..
כרגיל איפה תמצאו את רחלי?!
במחשב תמיד, לא זזה
מתבטלת, עצלנית שכמותי!
אם רק הייתי יודעת
אם רק הייתי מסתכלת אל העתיד
לא הרחוק הקרוב
מה היה קורה בעוד 2, 3 דקות אולי הכל היה אחרת?!
זה ברור, בטוח שכן!
אם לא הייתי במחשב כמו סתומה זה היה יכול להיות אחרת!
אבל אני עצלנית מלידה
ילדה מגעילה
שלא מגיע לה שום דבר!
אם רק הייתי מקשיבה,
אם רק הייתי מודעת למעשים שלי
אם רק..
אם רק הייתי יכולה להחזיר את הגלגל אחורה ולשנות נשבעת שככה הייתי עושה!!!
אבל אני כמו תמיד לא מודעת למעשיי
לא מסתכלת אל העתיד הקרוב
ורק אחרי שהכל קרה, שהכל כבר נהרס
אני נזכרת לקום, אני נזכרת לסדר
כאילו שזה כבר ישנה משהו!
כאילו שזה יחזיר את הגלגל לאחור!!
אני כל כך שונאת את עצמייי
הלוואי וזה היה רגעי או חד פעמיי.. אבל זה תמידיי
שונאת את עצמי, את האופי החרא שליי
את החוסר רגש, והאי אכפתיות שיש בי!
רוצה לשנות, מתה להשתנות
אבל.. לא יכולה..
אאאאאאאאהההה הכל נורא =\\
חלי שלי מה קרה יפה שלי?
אל תדברי ככה
מה שלא קרה את בן אדם מדהים
ואת הכי לא חסרת רגש ויש לך אופי מדהים
דברי איתי מאמי....דחוףףף
ואל תדברי ככה
אוהבת אותך
רחלו'ש?
שומדבר לא בגללך
מה פתאום!
זה חופש את צריכה להתפרק,להנות קצת מה לא?
מה שרצית שיקרה,ולא קרה
לא נורא
זה אפילו לטובה!
ומה פאתום לשנוא את עצמך!?
את מדהימה!.. 😊
פשוט
תנסי לשנות את הגישה שלך
אם את מרגישה שלא טוב לך שאת עצלנית
תנסי להיות קצת אחרת
שונה,
לעשות דברים שיעשו לך טוב,יגרמו לך אושר
ולא לשבת מול המחשב....(לא בריא 😛)
ואל תדאגי
מה שקרה,מה שלא קרה,
זה לטובה!...
מוואהה 3>
QUOTE (רגייי @ 20/07/2007) רחלו'ש?
שומדבר לא בגללך
מה פתאום!
זה חופש את צריכה להתפרק,להנות קצת מה לא?
מה שרצית שיקרה,ולא קרה
לא נורא
זה אפילו לטובה!
ומה פאתום לשנוא את עצמך!?
את מדהימה!.. 😊
פשוט
תנסי לשנות את הגישה שלך
אם את מרגישה שלא טוב לך שאת עצלנית
תנסי להיות קצת אחרת
שונה,
לעשות דברים שיעשו לך טוב,יגרמו לך אושר
ולא לשבת מול המחשב....(לא בריא 😛)
ואל תדאגי
מה שקרה,מה שלא קרה,
זה לטובה!...
מוואהה 3>
יהיה טוב!!
אוהבת המוןן
אהובתיייייי ,
תרגעי........
א-ת מגעילה?!
א-ת לא מקשיבה?!
ל-ך יש אופי חרא?!
ל-ך לא מגיע שום דבר?!
א-ת לא אכפתית?!
ה==כ==י ל==א........!!!!!
את האחרונה שהייתי אומרת עליה את זה..!! ה-א-ח-ר-ו-נ-ה..!!
את כ"כככככ מדהייייייייייייימה שזה אי אפשר לתאר!!
ולפעמים טועים! כ,ו,ל,נ,ו בני אדם!
תפסיקי לחשוב שאת ילדה מגעילה, כי זה לא נכוןןןןןןן!!!
יהיה בסדר..!
ואם את יודעת שהתנהגת לא נכון אז בפעם הבאה את תתנהגי בצורה אחרת😊)
את תיראי!!
תהיי שמחה ותחייכייייייייייייייייי P:
לא כייף שאת עצובה \=
אני אוהבת אותךךךךךךךךךךך!#$
[תדברי איתי]
מאממיייייייייייייייייייייייייייייי,
מה זה הדימוי העצמי הנמוך הזה?
את הילדה כ"כ מדהימה, הלוואי לכולם היה את
האופי המקסים שלך.
העולם לא מונח על הכתפיים שלך,
לא יודעת מה קרה,
לא יודעת מדוע את מרגישה ככה.
אבלל..כולם בני אדם, לכולם מותר לטעות.
אני בטוחה שאם תתבונני במקרה שקרה
בצורה שונה תביני שגם לך מותר לטעות,
בדיוק כמו לכולנו.
קצת פרופורציות יפתיייי,
מקווה שהכל טוב איתך.
דברי איתי, תמיד פה בשבילך
בשביל כל דבר.
אוהבת אותך המוניםםםם.
שתהיה לך שבת קסומה לך בדיוק כמוך.
QUOTE (רגייי @ 20/07/2007) רחלו'ש?
שומדבר לא בגללך
מה פתאום!
זה חופש את צריכה להתפרק,להנות קצת מה לא?
מה שרצית שיקרה,ולא קרה
לא נורא
זה אפילו לטובה!
ומה פאתום לשנוא את עצמך!?
את מדהימה!.. 😊
פשוט
תנסי לשנות את הגישה שלך
אם את מרגישה שלא טוב לך שאת עצלנית
תנסי להיות קצת אחרת
שונה,
לעשות דברים שיעשו לך טוב,יגרמו לך אושר
ולא לשבת מול המחשב....(לא בריא 😛)
ואל תדאגי
מה שקרה,מה שלא קרה,
זה לטובה!...
מוואהה 3>
עם רגינושששש