אני עובדת בקייטנה,וביום שני זה היום האחרון וביקשנו מכל מדריך לכתוב לכל ילד בקבוצה שלו איזה הקדשה אישית או משהו כזה...אני לא יודעתת אפילו מאיפה להתחיל....
מישו יכול לעזור לי?
לכל ילד הקדשה שונה?
או לכולם אותו דבר?
גם עזרה וגם דחוף .
כבר נאפי תבוא לערוך לך ...
אאמ , הקדשה זה משהו אישי כזה
אנחנו לא יכולים לדעת .
תבלפי
אתה ילד מדהים מקסים נהנתי להדריך איתך לא יודעת...
לא טובה בזה [מזכיר לי את הספר מחזור XDD]
חח אני לא יודעת מאיפה לתהחיל...וזה לא צריך להיות אותו דבר זה אישי...אבל יש לי כבר כמה דוגמאות אז מי שיכול שיכתוב לי איזה דוגמה או משו ...אם אפשר שזה יהיה לבן כי עם הבנות הסתדרתי בערך ויש לי הרבה בנים
תכתבי להם את התכונות הטובות שבו ופשוט תעצימי אותם
תקשיביי כולה ילדים קטנים ,
הם לא באמת קוראים את זה ... חחח תרשמי לבנים משהו אחד ולבנות משהו אחד . לא צריך אחד שונה לכולם ... את סתם עושה עבודה קשה ... ותתני להם ממתק הם ישכחו ממה שכתוב חחחח , מנסיון
בקיצור תרשמי להם שהיה לך כיף איתם מ=שאת מקווה שהם נהנו שהם מקסימים ותשיהיה להם המשך חופשה מהנה
כותרות עם "כנסו" "דחוף" "פליז" וכדומה אסורות!
להבא תכתבי כותרת שתתאר את הנושא או הבקשה שבאשכול
הפעם ערכתי ותקראי את חוקי הפורום בבקשה
כתבתי לך כמה דוגמאות עכשיו מקווה שתאהבי:
*ילדה חייכנית את כולם מדהימה,
שמחתי להכיר אותך בקייטנה.
העברנו חוויות וצחקנו בכל השעות,
היה לי כיף איתך להיות.
מאחלת לך המון בהצלחה,
אני לא אשכח אותך חמודה.
*ילד חייכני, קופצני ואתגרי,
אוהב לשחק ותמיד בחברה,
אין מישהו שלא אוהב אותך בסביבה.
תמשיך להיות מלא שמחת חיים
ושיהיה לך המון בהצלחה בכל הדרכים.
*אחרי חודש של קייטנה,
בה עברנו חוויות ללא הפסקה.
הגיע הזמן לאחל הצלחה ולהגיד תודה על תקופה מדהימה,
לך מתוקה מאחלת המשך חופש נעים,
תמשיכי לחייך ולצחוק בכל הימים.
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מאמין שאחרי שהדרכת אותם למשך תקופה,
הבחנת בכל מיני תכונות שמאפיינות כל אחד ואחד מהם.
פשוט תכתבי על התכונות האלו, תשבחי אותם
ותעשי להם טוב על הלב.
כמובן שממתק גם יעזור 😉
ואני לא חושב שאת חייבת משהו שונה.
את יכולה פשוט לכתוב משהו כללי, לגבי כל הקבוצה
שיהיה גם באופן אישי.
בהצלחה 😊
אני כותבת להם מדבקה של "חופש נעים "
ונותנת להם דף לכתוב לי משוב לגביי הקיטנה.. וזהו ...ועושים מסיבת סיום עם אוכל והכל...