קודם כל נתחיל מהטוב
אני הכי מאושרת בעולם בשבילך
ברוך השם שהכל טוב ושהיא החלימה 555
רק בריאות אמןןןן
ולגבי הראש תשתי טוב ותקחי כדור
תרגישי טוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מתארת לעצמי מה עברת
ויודעת כמה סבל וכאב זה
אבל ברוך השם שהכל בסדר
וצריך להגיד תודה לאלוהים שהוא
הוציא אותה מזה שלמה ובריאה
ובעיקר חזקה!!!
מותר לך לבכות זה מרגש ודבר לא רגיל
בטח קשה לך להאמין שאחרי כל
מה שעברתם היא הבריאה ויצאה מזה
אבל זה לא חלום זאת מציאות
אז תשמחי כמה שאת יכולה
אוהבת אותך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולולוולולוולולולולולוולולולולולוולולולולולולולוולולולולולולולולוולולולולול
אי ליפי שלי אני כל כך שמחה בשבילך
אני זוכרת שממש ממזמן סיפרת לי שאמא שלך חולה
ואת כל הפעמים שהרגשת שאת הולכת תהישבר
ואת השיחות שלנו על שאת צריכה להיות אופטימית
והינה עכשיו הכל הסתדר
אמרתי לך ליפי למלאך כמוך מגיע טוב
אני כל כך שמחה בשבילך שהכל הסתדר
אחרי כל כך הרה זמן של סבל כזה
אני אוהבת אותך כל כך
ורוצה שיהיה לך את כל הואשר בעולם
ליפי אמרתי לך כבר אלףףף פעם דברים מסתדרים בסוף
מה שאת צריכה לעשות זה לחייך ולהשאר אופטימית
בקשר לראש תשתי ממי יכול להיות התייבשת או משהו
כי חם היום
תרגישי טוב ושמחה בשבילך הכי בעולם [בכל זאת גיסיתי 😛]
מואההההה ענקית
ואווווווווווווווווו
אלוהים איתכם!
יש לי צמרמורת!
רואה הכול בסדר
הכול ממשיך הלאה
ואת?~.
ותקחי כדור!..חחחח כמה שאת לא רוצה,קחי! 😛
אוהבת אותך
תיהי מאושרת,תיהי שמחה
ואי,אני ממש ממש ממש
שמחה שהכול טוב עכשיוו
תמיד פה בשבילך
אוהבת אותך קטנה שלי
מווואה 3>
😊 אני שמחה....רק בריאות אמן😊
ותרגישי טוב ^^
מסכימה עם כולןןן[
שמחה שאמא של בריאהה
ואת?
תקחי כדור
תשתי מים
ותנוחי ותיהיי גם בסדר!
אוהבת מלאאא
QUOTE (נאפי @ 20/07/2007) קודם כל נתחיל מהטוב
אני הכי מאושרת בעולם בשבילך
ברוך השם שהכל טוב ושהיא החלימה 555
רק בריאות אמןןןן
ולגבי הראש תשתי טוב ותקחי כדור
תרגישי טוב מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
...