😯 את יודעת שאי אפשר לשלוח לך הודעה פרטית?!
באתי לשלוח לך הודעה וזה כתב:
לא ניתן למצוא את שם המשתמש הרצוי - אנא בדוק שוב.
הודעה פרטית זו לא נשלחה
מזזזה? 😕
לא אי אפשר לשלוח לה הודעה פרטית.. יש לה בעייה ..
אף אחד לא מצליח
יותר מאוחר היא תגיב לך כאן .. אם את רוצה למסור לה משהו דחוף את יכולה למסור לי ואני אתקשר אלייה
^^ שתבקש מנהיר שיבדוק את זה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נכככון
גמאני פעם ניסיתי ולא הללך .
גם אני ניסיתי ולא הצלליח ....
לא רק ללה ,
גם לשחרולה
QUOTE (נאפי @ 20/07/2007) ^^ שתבקש מנהיר שיבדוק את זה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊