בוקר טוב !
בעע הולכת לבית העלמין אזכרה של סבתא😢
עצובי 😊 😢
יום נעים שיהיה לכולם =\
עצוב ומבינה את הכאב שלך
משתתפת בצערך תהיי חזקה
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 20/07/2007) עצוב ומבינה את הכאב שלך
משתתפת בצערך תהיי חזקה
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בדיוק מה שבאתי להגיד..
נאפי תודה יפה שלי אוהבת אותך
בר תודה מאמוש
משתתפת בצערך מאמי שלי .. יהיה בסדר ואני בטוחה שתתגברי על הכל !
אוהבתתתתתתתת ויום טוב 3>
אורוש תודה יפתי אוהבת אותך!
ואיי מאמי
משתתפת בצערךך
תיהיי חזקהה
אוהבת מלא
אני יודעת שזה עצוב כל פעם מחדש=/
משתתפת בצערך
לי יש ב-31 אזכרה 😢
משתתפת בצערך..
אוהבת אותך.
אוהבת אותך
תהיי חזקההההההה