אני פתחתי אשכככול
אין מצב שהוא לא פה !!
כככן ...
נכון שזה נפתח !?
יאו חשבתי כבר אני מדמיינת .
איפה הההוא ?
קוראים אסטרולוגיה
חחחחחחחחחחח
מיכלי לאאאאביו
חחחחחחחחחחחח
עדיין לא הבנתי איפה האשכול !!
את לא הוזה נשממממממה !!
זר נראה לי נעל אותו
אבל מסתבר עכשיו שהוא גם העליםםםםם אותו נחמד נחממד!!!
ובאמת משעממי טיפה טוב נו כולם ישנים מה ציפתם
שחקו בוואלה כיףחחעחעחעח
חחחחחחחח
כנראה מחקו אותו .
מי מחק אותו?!?!?! ואם מחקו למה לא אמרו!?
אני גם לא מבינה את זה....!
אל תנהלו פה שיחות בבקשה
ושחר תפני לאופיר בפרטי ותשאלי אותה...
נעלתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*