וזה כבר איזה שבוע ככה..
הזמן היחיד שאני מחייכת זה כשאני מדברת עם מורני שלי בטלפון.
כל שאר הזמן, אני עצבנית..
פשוט הכל מציק לי.
בבית עוברים משו, אז לא ממש יש תצומת לב נורמלית מאמא ואבא,
והכל פשוט מעצבן אותי.
כל דבר.
השבת 10 בנות מהשירות לאומי באות אלי,
והורים שלי נוסעים כדי להשאיר לי בית ריק.
אחותי שבת 14 החליטה שהיא חייבת להשאר
שזה סבבה מצידי.
אבלל.. כשהיא ליד חברות שלי, היא משפילה אותי..
וכל פעם אני מדברת איתה לפני, והיא אומרת בסדר,
ואז לא מקשיבה ועושה את זה אוטומטית.
אז אמרתי להורים שידברו איתה וממש יזהירו אותה,
ואמא אומרת שאני מקצינה כל דבר ושאני אתחיל להירגע.
אוף, היא כ"כ מעצבנת!
היא בטוח תהרוס לי את המצברוח בשבת,
(כאילו שאפשר להרוס יותר..)
ובמקום שיהיה לי את השבת הכי מקסימה,
כי זה בנות מדהימות,
יהיה לי סיוט..
אני כ"כ מכירה אותהה!!
ואל תגידו לדבר איתה, כי אין מה לדבר!!
אוף, אני כ"כ ילדה שמחה וחייכנית ומשוגעת בדר"כ,
ופשוט נמחק לי החיוך מהפנים.
ולפעמים הוא חוזר לביקור, אבל ממש קצר..
וזה כ"כ מדכא.
אני מרגישה כאילו כבר המון זמן לא הייתי מאושרת ממש..
אולי קצת שמחה פה ושם,
אבל לא מאושרת.
פשוט לא טוב לי.
-פריקה-
ברושית?!..
תיהי חזקה
החיוך? יבוא לתקופה ארוכה מבטיחה!
רק תבטיחי על אלוהים למעלה! 😁
שולחת לך חיבוק ענקי!ענקי!ענקי!
תודה יפה שלי,
אני יודעת שאחרי הירידות יש עליות,
אבל פשוט העליה הזו נראת כ"כ רחוקה ממני עכשיו,
והמצברוח פשוט בתחת.. 😢
ככה זה בכל ירידה!
הייתי בירידה קרוב לשנה
ועלייה הייתה רק אחרי שנה את קולטת לך מזה?
אבל העיקר שיש עלייה בסוף!
רק תקווי לטוב
תתפללי
ואל תאבדי אמונה
הכול יבוא
אני בטווחה
הכול יסתדר לטובה!
מוואה 3>
מכירה את זה :\
אבל אלו מכשולים שה' מציב בפנינו
ואנחנו נתגבר עליהם, לא?
תהי חזקה,תחשבי על הדברים הטובים ותחייכי
זאת תקופה והיא תעבור [כמה שזה נשמע מעצבן ולא אמיתי]
ועוד מעט את גם מתחילה תקופה חדשה בחיים שלך
זה יעבור
אם את צריכה משהו אני פה
3>
יאאאאאאאאאאאא מאמיי שלייי
למה לא התקשרת או סיפרת לי שאת ככה?!
אני לא רוצה לדעת לראות או לחשוב
שאת במצב רוח מגעיל כזה
קודם כל אני אוהבת אותך מאוד מאוד
ושולחת לך חיבוק ענקי חולת נפש שלי
יש עליות וירידות במצבי רוח
אבל הכל עובר אל תייאשי תהיי
חזקה תרימי את הראש הנה החברות
יבואו יהיה לך כיף אל תתייחסי לאחותך
החברות שלך יודעות מה וכמה את שווה
את מדהימה ואף אחד לעולם לא יצליח
או יוכל להוריד מהערך שלך
את פשוט מלאכית אז אל תתני
למצב רוח הזה לדכא ולבאס אותך
בבית הכל יסתדר בעזרת השם
כולם יתאפסו על עצמם ויהיה טוב
תנסי לדבר עם ההורים
ואת יודעת שתמיד אני פה בשבילך
אוהבת אותך הכי בעולם ברושקה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קרן ונופר- תודה ממש.. אתן כאלו מתוקות... אוהבת אתכן!!
הלוואי שבאמת יעבור מהר.. ושתבוא כבר העליה..
נאפי, אהובתי, אישתי- לא סיפרתי לך, כי מספיק עצוב לך.
לא רציתי שיהיה לך עצוב גם בגללי..
וגם, בינינו, כרגע צריך להתמקד יותר בבעיות שלך מאשר בשלי..
כי בבעיות שלך אפשר לנסות לטפל,
בשלי- זה לא בשליטתי בכלל..
ואני מעדיפה לתת לך לפרוק מאשר שאני אפרוק..
כי לא יודעת, אנלא רוצה שתהיי עור יותר עצובה בגללי.
אוהבת אותך, חיים שלי!
וואי אני כל כך מבינה אותך גם לי יש את הקטע הזה בבית..
אל תדאגי אחותך עוד תגדל ותבין שהיא צריכה להפסיק..
תתעודדייי =))))
ברו'ש נשמה שלי זה שחרא
לי עכשיו ואני בתקופה קשה
לא אומר שאני לא פה בשבילך
ולא אומר שאי אפשר לעזור לך
את תצאי מהתקופה הזאת כמו גדולה
תדברי עם האנשים שפוגעים בך
תעשי הכל כדי לשנות את מה שמפריע לך
תהיי חזקה הכל יסתדר את תיראי
רק תאמיני בזה תודה על האהבה
החום והעזרה שלך את האחות
הכי מושלמת בעולם אין לך מושג
כמה אני אוהבת אותך ברושקה שלי
ואני לא אהיה יותר עצובה בגללך
אני אהיה עצובה איתך עד שאת
תצאי מהמצב הזה כמו גדולה
למה יש חברות ואחיות אמיתיות?!
אוהבת אותך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 20/07/2007) ברו'ש נשמה שלי זה שחרא
לי עכשיו ואני בתקופה קשה
לא אומר שאני לא פה בשבילך
ולא אומר שאי אפשר לעזור לך
את תצאי מהתקופה הזאת כמו גדולה
תדברי עם האנשים שפוגעים בך
תעשי הכל כדי לשנות את מה שמפריע לך
תהיי חזקה הכל יסתדר את תיראי
רק תאמיני בזה תודה על האהבה
החום והעזרה שלך את האחות
הכי מושלמת בעולם אין לך מושג
כמה אני אוהבת אותך ברושקה שלי
ואני לא אהיה יותר עצובה בגללך
אני אהיה עצובה איתך עד שאת
תצאי מהמצב הזה כמו גדולה
למה יש חברות ואחיות אמיתיות?!
אוהבת אותך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני כ"כ אוהבת אותך..
אבל לא רוצה לגרום לך לעוד כאב.
מספיק שיש לך את שלך.
ומי שפוגע זה המשפחה,
ואין מה לעשות,
כשהם יעברו את התקופה הזו,
גמאני יעבור.
פשוט ביינתים אני סובלת מהם ואיתם.
משפחה לא בוחרים..
מאמי תדברי איתם
תשתפי אותם מה מפריע כואב ומציק
לך הכל יסתדר את תיראי
אוהבת אותך מאוד מואהה
ותודה על הכל ושוב זה לא יפריע לי
אל תתביישי לשתף ולבקש עזרה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*