על הפרנציפ הייתי ממשיכה בקשר עם ההוא זה שהיא כביכול בגדה איתו..
לפעמים צריך הערות מהצד של אנשים אחרים
QUOTE (מאוכזבת @ 20/07/2007) על הפרנציפ הייתי ממשיכה בקשר עם ההוא זה שהיא כביכול בגדה איתו..
למה? 😕
מאמי או שתתני לה לבד להבין
או שלדעתי תכתבי לה מכתב שבו מה שאת רוצה להגיד לה אבל היא לא מקשיבה
ובמכתב היא תקרא כמה פעמים זה ברור ואולי משהו יכנס לה לראש