רע לו
והוא לא מדבר .
משהו עובר עליו ...
\:
אז תדברי איתו אתת שישתף אותך תנסי לברר מה קורה..
ניסית לדבר איתו?
לשאול מה קרה?
QUOTE (hofit189 @ 19/07/2007) אז תדברי איתו אתת שישתף אותך תנסי לברר מה קורה..
עם חופית ותראי לו שאכפת לך ממנו מאמי .... אוהבת אותך(:
QUOTE (_קרנוש_ @ 19/07/2007) ניסית לדבר איתו?
לשאול מה קרה?
????^^
לללא
אין מצב אני מדברת אייתו
מסוובך .
תתני לו חיבוק
תראי לו שאת שם בשבילו
אני בטוחה שלאט לאט הוא יפתח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 19/07/2007) תתני לו חיבוק
תראי לו שאת שם בשבילו
אני בטוחה שלאט לאט הוא יפתח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה איתההה