היום הוא שר לי את זה בפ"ל =)
הוא אחד האנשים שהכי חשובים לי בחיים שלי!
הידיד הכי בעולם, אחי הגדול אבל לא ביולוגי, אקס ושותף לשעבר
הוא מכיר אותי יותר טוב מההורים שלי!
הנה השיר [השיר עצמו לא חדש ומפורסם]:
"את הבית והחום את היופי והתום
את חלום שכל אחד רוצה לחלום בלילה וביום
את כמו יין משכר כמו ברק שבי בוער
ואני מיום לעוד יום שעובר אוהב אותך יותר
עד הסוף להיות שלך אני מבטיח
כמו השמש החמה והרקיע
עד הסוף הישארי עד הסוף תמיד איתי
בחיי ומותי
את האור שמלטף, שאף פעם לא חולף
רק איתך תמיד רציתי לכייף ובך להתעטף
את הנפש הטובה תאמיני אהובה
רק איתך ידעתי מה זאת אהבה מוכן להישבע
עד הסוף להיות שלך אני מבטיח
כמו השמש החמה והרקיע
עד הסוף הישארי עד הסוף תמיד איתי
בחיי ומותי
עד הסוף להיות שלך אני מבטיח
כמו השמש החמה והרקיע
עד הסוף הישארי עד הסוף תמיד איתי
בחיי ומותי
עד הסוף להיות שלך אני מבטיח
כמו השמש החמה והרקיע
עד הסוף הישארי עד הסוף תמיד איתי
בחיי ומותי
עד הסוף להיות שלך אני מבטיח
כמו השמש החמה והרקיע
עד הסוף הישארי עד הסוף תמיד איתי
בחיי ומותי"





