אני וחבררה שללי רוצצים לצאת למלון
הצעעות 😊
באיללת !
רצוי קרווב לטיילת ,
יש הצעעות ? אנחנו פששוט מה זה סתוומים בזה והיא
הפיללה עליי הכל !!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחח ..... 😉
אני וחבר שלי היינו ביחידת דיור - לזוג זה יותר זול והרבה יותר כיף!
אז סורי אין לי מושג ....תהנו(:
ריביירה שתי דקות מהטיילת אני יורד לשם יום ראשון
ריביירה ....
סבבה
איך המללון ?
QUOTE (NoFOosH @ 19/07/2007) אני וחבר שלי היינו ביחידת דיור - לזוג זה יותר זול והרבה יותר כיף!
אז סורי אין לי מושג ....תהנו(:
😊
QUOTE (לוחם_אור @ 19/07/2007) ריביירה ....
סבבה
איך המללון ?
לזוג צעיר בן זונה אחי מלון טוב!
חדר לארבעה אם יש ארבעה עולה לכל אחד 430 שקל במצבע
בלי מצבע זה 800 ומשו שקל לארבעה ילדים בחדר
אז אולי קצת יקר אבל זה מחיר סבבה בסך הכול
מצטרפת לתום מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^ לא קשור לפה בכלל ...
כווולה יורדים לאילת
בלי רעש...
חחח ואתם מבינים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*