אז מי תרצי שאהיה ?
את יכולה לבחור בכל אחד
אחד שיקנא לך ואחד שלא
או אחד שמנגן בזמן שאת שורטת את הלב שלו
את הלב שלו ..
אז מי תרצי שאהיה ?
אני כאן כדי לשחק למענך
אביר מאיזו אגדה לפחות לעכשיו..
או אחד שמחייך בזמן שתצחקי מהכאב שלו
מהכאב שלו , ומשלך
אז מי תרצי שאהיה ?
מי מכיר אותך טוב יותר ממני ..
אני תלוי בך ואני גם לא
ואין כמוני מבצע כל משחק שתדרשי ממני
ממני , וממך
אז מי תרצי שאהיה ?
נשאר משחק אחד ואחרון
שאני חייב , או שאולי אני לא ..
אחד שיישאר שייך בזמן שאת בכלל כבר לא שלו
כבר לא שלו ........ ולא שלך
😢





