מממ....אני מתרגשת, ולמרות זאת אני מאוד רגועה
לא להאמין ששנה -בדיוק- אחרי גרמניה (המשלחת) אני טסה שוב, לגרמניה
ואוסטריה כמובן חח
אני כל כך מאושרת
אני כל כך אתגעגע אליכם אהובים שלי! לכל אחד ואחד מכם
תחייכו,תהנו,תנצלו את הזמן
והכי חשוב- תשמרו על עצמכם!!
אז בלי מילים מיותרות...
נתראה עוד 11 יום 😊
אוהבת הכי בעולם!
אוהבת אותך הכי בעולם מאמי
תהני המון אני אתגעגע אלייך אחות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גלווווש..
איזה כיףף לך ( :
מה קרה כולם נוסעים \=
שמרי על עצמךךך ( :
אחות שלי אני יתגעגע אלייך כל כך כל כך!!!!
תעשי חייים תהני כמה שיותא ותחזרי בריאה מואהההההההההההההההההההההה
גמני הייתי במשלחת לגרמניה 😊
איזו עיר היית?
גלו'ש תהני
תבלי
ותקני טובלרון בשדה התעופה [בלי זה, זה כאילו לא טסת חח סתם]
נתגעגע
יאההההההה איך נתגעגעעעעע את לא מבינהההה😊
תהני מכל שנייה שםםםם
אוהבת אותךךך
גלוש?
מאמי תהני הכי בעולם.
תעשי חיים 😊
אנחנו נתגגעגע מלא.😛
אוהבת אותך מלא.
תודה כולםםם 😁
ומקווה להנות 😊 למרות שכשאני עם בןדוד שלי אין מצב שלא 😊
וברור שנקנה טובלרון חחחח (וסקיטלס!!)
ומאיה 😊 הייתי בגוסלאר, חח אם את מכירה